Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Elemental Shammy (Denied)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Thunderr
Gäst




Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 4:02 pm

Namn: Jonas

Klass: Shaman

Ålder: 19

Proffesion: LW och skinning ofc Razz

Nuvarande Specc: 40/0/21 , pvp specc jag vet . Kan specca 41/0/20 om ni vill ha crit totem.

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Inte till resto men resten visst Razz

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Har inte riktigt börjat än , inte varit 70 så länge.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Yes ofc , e en pratglad person :p

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? På Thunderrage eller min twink ( Joycé ) , lr om ni nångång vill ha telefon sex så bara fråga om mitt telefon nummer ;P

Tidigare Guild(s)? heavens elite och sympathy.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Assar ( gm i sympathy ) körde könsdiskriminering på tjejerna i guilden så tröttna och drog . Och heavens elite har inte aktiva healers så man får aldrig raida typ å jag e halft beroende av att raida annars tröttnar jag på spelet .

Varför söker du till Ad Interim? Träffa nytt folk och få raida å ha kul Smile

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? ush denna frågan e alltid svår , totems , en kulig dialekt och kassa skämmt som ni komemr skratta åt .. åsså mina långa snabba meningar som inget fattar ett skti av fast ändå gör d.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? raids , ha roligt , mycke vent snack utanför raids.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? nope Razz

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? all day typ.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 18 days 2 timmar. total , 8 days 16 timmar på 70.

Erfarenhet? Kara , gruul , lite mag , Void reaver , vet hur man ska göra på lurker men aldrig downat.

Övrig infomation: Allt står i applyn om mig , föruto matt jag e skåning vilket är ett stort + ofc Razz.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 6:37 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Thunderrage

där har vi din armory, enda som bekymrar mig iaf är att så mycket är blått, men men inte jag som har hand om shammies Cool
Till överst på sidan Gå ner
Thunderr
Gäst




Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimemån nov 05, 2007 2:54 am

Håller på att fixa netherstrike atm. Kommer höjja min dmg en del.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:10 am

"körde könsdiskriminering på tjejerna i guilden så tröttna och drog"

gjorde du eller gjorde gillet? hur samt varför könsdiskriminerar man i ett datorspel?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:48 am

Thunderr skrev:

Anledningen till att du inte längre är med i
ovannämnda guild(s)? Assar ( gm i sympathy ) körde könsdiskriminering
på tjejerna i guilden så tröttna och drog
Till överst på sidan Gå ner
Thunderr
Gäst




Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimemån nov 05, 2007 12:28 pm

Assar körde med det , kallade entjej i guildet dum i huvet å lät henne itne raida för hon var tjej å sånt skit , å d gjorde mig förbannad
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 11:44 am

Varför är din gear knappt enchantad?
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 12:08 pm

tyvärr din gear räcker inte till vi är i stadiet nu n är vi ska börja strunta allt mer och mer på Karazhan så jag önskar dig lycka till med guild sökandet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Elemental Shammy (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shammy (Denied)   Elemental Shammy (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Elemental Shammy (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Xazy elemental shammy ( Denied )
» Borque - Resto Shammy ( Accepterad )
» Mage. (denied)
» Rogue app (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: