Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Holy Pala ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ninjafyl
Gäst




Holy Pala ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Holy Pala ( Denied )   Holy Pala ( Denied ) Icon_minitimefre nov 09, 2007 1:22 pm

Namn:Ninjafyllan

Klass:Paladin

Ålder:21

Proffesion:Engineering/Alchemy

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. 43/11/7 Jag gillar att spela healer.

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Såklart att jag är villig att byta spec. Man får göra det som är bäst för guildet.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Inte långt för mitt nuvarande guild inte har rensat varken SSC eller The Eye.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Ja

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? frasfredde@hotmail.com eller Ingame

Tidigare Guild(s)? Animalistic.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Det är för lite folk online så vi har inte kunnat raida på ett bra tag, vilket lett till att många members har lämnat.

Varför söker du till Ad Interim? Verkar vara ett bra och schysst guild. Jag är inte sugen på att ta steg tillbaka i raidprogress och därför är Ad Interim ett väldigt bra alternativ.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Vad mer kan man erbjuda än en härlig spelstil, en healer till raids och glatt humör =)

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Jag förväntar mig inte alls för mycket, sålänge guild fortsätter att raida aktivt. Det är det som är det roliga i spelet.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.


Känner du någon i guilden? Nej

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Jobbar skift så 15-01 ena veckan och 22-04 andra veckan och såklart helger.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 23 days 7 hours. Har spelat rogue och priest innan, därför jag inte har så mycket /played på denna, men det är paladinen jag valt att spela aktivt med.

Erfarenhet? Med andra chars MC, Onyxia, BWL, ZG. Med Ninjafyllan: Karazhan, Gruuls Lair, Magtheridons Lair och Void Reaver i TK.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Nej har nog fått med allt. Eller..jag gillar Captain Morgan lol!
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Holy Pala ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala ( Denied )   Holy Pala ( Denied ) Icon_minitimefre nov 09, 2007 2:10 pm

http://adinterim.swedishforum.se/ansokningar-f1/just-nu-behover-vi-t2.htm

står fullt på paladiner atm, men vänta på stroker/mickiies svar för säkerhets skull


din armory länk;


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Ninjafyllan
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy Pala ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala ( Denied )   Holy Pala ( Denied ) Icon_minitimefre nov 09, 2007 2:11 pm

Din gear ser bra ut, men tror dock inte att det finns plats för 1 till paladin, vi har redan 6 aktiva paladiner.

För tillfället är det fullt på paladiner som deamoneyes sa, tack dock för din ansökan.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy Pala ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala ( Denied )   Holy Pala ( Denied ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy Pala ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy priest apply (denied)
» Holy paladin - Xrealm (denied)
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: