Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hunter - Ideal söker (denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ideal
Gäst




Hunter - Ideal söker (denied) Empty
InläggRubrik: Hunter - Ideal söker (denied)   Hunter - Ideal söker (denied) Icon_minitimesön nov 25, 2007 2:09 am

Hejsan!
Jag ser på eran hemsida att ni atm inte behöver hunters men tyckte det var värt att lägga upp en apply "ut i fall att".

Namn: Fredrk Liljeqvist

In-game name: Ideal

Klass: Hunter

Ålder: 17

Proffesion: Herb / Alch 375

Nuvarande Specc: Jag är 0 / 20 / 41 dvs Survival och har anpassat min nunuvarande gear med sockets och enchants för att göra så mkt dps som möjligt med critt. Jag har 711 agility och är en stor hjälp för alla melee dps då min expose weakness boostar deras ap mycket.

http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Shattered+Hand&n=Ideal

Villig att byta specc? Kan gärna byta specc om det är nödvändigt. (gärna markman) Men gillar min nuvarande specc också.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja? Måste döda Karatress och ta follow up questet därifrån.

Ventrillo: Använder ventrilo dagligen.

Kontakt information: Om inte in game på mobilen. ^^

Tidigare Guild? Spelade i Adamantine Order som t.ex. Pious, Danon och Maldeviri i eran guild. Sedan kom jag med i rejects.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Adamantine Order splittrades och i Rejects leavade jag för att min dåvarande CL var korrupt imo.

Varför söker du till Ad Interim? Ni har som jag vet i tidigare erfarenheter många duktiga och sköna personer och ni har gjort en bra progress.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag hoppas jag kan hjälpa er skjuta ihjäl ett antal bossar med min specc, gear och erfarenhet, som sagt göra eran melee dps starkare.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? En rolig, mogen och skön guild som tar PVEande seriöst och gå frammåt.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Ideal

Känner du någon i guilden? Pious, Danon, Maldevir, Minimeal.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Min förra guild raidade måndag, tisdag, torsdag och söndag från 18:30 till 23:00. Ick raid dagar spelar jag ungefär 3h per dag.

Annat: Jag har endast, och endast spelat hunter ända sen wow kom ut aktivt så jag kan min klass innifrån och ut. Har också alltid gillat PVE mycket bättre framför PVP.

Eftersom ni har fullt med hunters har jag inga höga förväntningar men om det finns något mer ni undrar hittar ni mig oftast i hellfire och gankar lowbies. ^^

// Fredrik "Ideal" Liljeqvist
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Hunter - Ideal söker (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter - Ideal söker (denied)   Hunter - Ideal söker (denied) Icon_minitimesön nov 25, 2007 10:21 am

fint gear apply och verkar som en hygglig person....enda jag inte ser är tbc och pretbc erfarenhet

vänta på svar från meskii/cobras
Till överst på sidan Gå ner
 
Hunter - Ideal söker (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter ( Denied )
» Hunter ( Denied )
» Dwarf Hunter (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: