Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Intezbniaf - 70 Rogue.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Intezbni
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimeons nov 28, 2007 6:43 pm

Namn: Sebastian Andersson / Intezbniaf ingame.

Klass: Rogue.

Ålder: 17.

Proffesion: Engineering 390/390, Mining 375/375

Nuvarande Specc: 20/41/0, combat svärd. Den speccen som jag tycker gör bäst dps.

Villig att byta specc? Ja, om ni vill det.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. BT : Ska döda Al'ar. Hyjal : Döda Kael'thas (har redan Vashj's vial)

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Jag har både vent och mic, och jag pratar om ni vill att jag ska göra det.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Antingen på min rogue, eller min alt "Limelight", finns även på msn : sebbe_skater@hotmail.com.

Tidigare Guild(s)? Daemonicus, Everlasted

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Jag lämnade Daemonicus för att börja spela hard-core, som i detta fallet skulle vara Everlasted, men så var inte fallet. Efter några veckor i Everlasted så började jag tröttna på stämningen och även lite på att de inte var svenskar.

Varför söker du till Ad Interim? Jag vill hitta en stabil raiding guild att progressa tillsammans med.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Bra dps och gott humör ^^

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att inte vara orättvisa.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Armory är tydligen nere, min sök på Intezbniaf på armory så hittar ni mig Smile

Känner du någon i guilden? Dahlo, Thunderfall och Bewillow.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Jag spelar varje dag, 15-16.00 till ca. 23.00

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 98 dagar, 10 timmar overall och 72 dagar på lvl 70.

Erfarenhet? Alla bossar i TK förutom Kael, dock provat på honom. Hela SSC, Magge, Gruul's lair och Karazhan.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Hoppas ni accepterar min apply, om inte gl i framtiden.
Till överst på sidan Gå ner
Bewillow

Bewillow


Antal inlägg : 29
Age : 45
Location : Sibbhult/skåne
Registration date : 07-11-10

Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimeons nov 28, 2007 7:26 pm

Det är ju ingen fel på hans dps han va nästan alltid nr 1 i tiden när han va med i daemonicus.

Lycka till med ansökan hoppas du fpr en chans att vissa din imba dps Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor nov 29, 2007 1:25 am

Helt klart en skillad rogue som kan sin sak Very Happy som Bewillow sa han låg alltid i topp med dpsen vid våra raider Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor nov 29, 2007 2:15 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Intezbniaf

vet inte hur vi har det med rogues atm, om behöver nån till elelr inte...vänta på en annan officers svar och lycka till pirat
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor nov 29, 2007 11:48 am

slår han cajza i dps så e det bra!

Razz
Till överst på sidan Gå ner
eilie
Member
Member



Antal inlägg : 60
Registration date : 07-09-28

Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor nov 29, 2007 11:51 am

vilken dps?
du har bara dps när de gäller att spamma seed of corruption B>
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor nov 29, 2007 7:35 pm

sebbe lilla =) vad kan man säga han e helt störd på sin klass säger bara akta snutte om sebbe kommer in eller jag akta alla han har bland den stördaste dps dock =) men jag e bättre på duel =) (L) Lycka till sebbe
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimefre nov 30, 2007 1:14 am

Cajza invita han så får du se att han klo dig i dps Wink har aldrig sett en så bra rogue som sebbe Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
intezbni
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimefre nov 30, 2007 1:16 am

tack Azera och Gröne : p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimemån dec 03, 2007 1:24 pm

Ska nog kontakta nostro ingame för ett riktigt svar ( om du nu inte gjort det )

Han har lite problem att komma åt forumet.

Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimeons dec 05, 2007 11:11 am

Nostro kommer inte åt forumet av någon konstig anledning du får ta det ingame med honom
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitimetor dec 06, 2007 6:48 pm

han joinade from the ashes.

closed.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Intezbniaf - 70 Rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue.   Intezbniaf - 70 Rogue. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Intezbniaf - 70 Rogue.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Rogue (Denied)
» Rogue app (Denied)
» Blitze - Rogue
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: