Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Maian
Gäst




(X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Empty
InläggRubrik: (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)   (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Icon_minitimefre nov 30, 2007 6:58 am

Namn: Maian

Klass: Präst

Ålder: 22

Proffesion: Tailoring kan göra spellstrike pants och whitemend hood och Enchanting (håller på att lvl upp så man kan får +20 healing ringarna)

Nuvarande Specc: 23/38/0 har testat mig fram till den igenom att just testa och sedan kolla på va andra präster har för spec. Men kör med imp spirit för att alla i raiden har nytta av det eller i all fall alla mana users har det Smile

Villig att byta specc?: Ja det är jag men om det är till shadow så måster jag grinda en jävla massa för att få bättre gear. Har ca 500 +dmg i dmg gear är lite gear från mest normala instancer och lite ifrån heroics inte fixat bättre gear för att jag tycker om att heala och gjort det sedan lvl 53 när man gjorde sin första BRD Smile

Attunements: Har en hel del kvar på hyjal questet och inte ens börjat på BT

Ventrillo: Jag har ventrilo och givetvis en mic som jag använder med

Kontakt information: Antingen kan ni adda mig på MSN (didjik@hotmail.com) eller om ni har en char på Lightning's Blade så finns jag på maian eller på min alt elth

Tidigare Guild(s)?
Är i en guild nu som heter Blood Reavers som är en friends guild först men som har raidat varje vecka i karazhan i alla fall. Har också varit i en guild som heter Sjätte Tunnan där jag raidade Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, SSC och The Eye (void reaver)

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Vill egentligen lämna Lightning's Blade mest av allt för att det är så sjukt dåligt progress på denna servern. Lämnade Sjätte Tunnan för att jag inte riktigt trivdes med folket

Varför söker du till Ad Interim?
Söker ett nytt hem där man kan göra lite mer progress än bara raida karazhan och Gruul's Lair någon gång ibland

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
En aktiv healer som tycker om att raida och en healer som tycker om att gör heroics och normala instancer ifall folk behöver mig. Har lvl prästen igenom att i princip göra 90% instancer så jag vet hur man healer

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
En atkiv raidande guild där man kan raida och ha skoj i.

Gear: h**p://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Maian vet att jag har liten mana pol men har kört på mp5 framför mana

Känner du någon i guilden?
Känner tyvärr inte någon i Ad Interim men ser fram imot att lära känna nytt folk

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Lirar mycket är arbetslös så jag gör typ inget annat än att spela wow Smile

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
min /played är på 62 dagar och 36 av dom som 70

Erfarenhet?
Tog upp det lite innan men kan ta det igen Smile har kört Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, SSC (alla bossar utom Leotheras the Blind), The Eye (void reaver), Doomwalker, Doom Lord Kazzak och givetvis Karazhan tyvärr ingen Zul'Aman ännu. Kan ju ta med att jag har kört alla heroic ifall det nu räknas som en erfarenhet Smile

Övrig infomation: Kan ju säga (för dom som inte fattat det ännu) att jag inte är från Shattered Hand utan ifrån Lightning's Blade men flyttar mer än gärna till Shattered Hand just efter som Lightning's Blade har så dålig progress och jag är en pve snubbe till 100% Smile och att jag vet att ni inte söker holy präster just nu men jag försöker endå för man kan inte veta hur saker går innan man testar dom.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

(X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)   (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Icon_minitimefre nov 30, 2007 10:35 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Maian

vet inte om vi behöver fler präster eller inte, sp vönta på svar från en annan officer
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

(X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)   (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Icon_minitimelör dec 01, 2007 12:12 pm

tyvärr det är verkligen ingen spot ledigt för en präst till GL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





(X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)   (X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
(X-REALM) Maian - Humanoid, Präst (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» (x-realm)Elth - Humanoid Mage
» x-realm Hunter (Denied)
» Hunter ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: