Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

70 Feral Druid (denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ulimar
Gäst

InläggRubrik: 70 Feral Druid (denied)   mån dec 03, 2007 3:21 am

Namn: Fredrik Andersson Larsson

Klass: Druid

Ålder: 18

Proffesion: Låg skill i Jewelcrafting och 375 i Alchemy. =)

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. 0 / 48 / 13, För att jag efter 2 års healande vill köra tank. =)

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Jag kan ju byta till Resto om det är nödvändigt, men som jag sa tidigare så är jag mest sugen på att tanka. Har även bäst gear för detta.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Tyvärr ingenstans.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Självklart har jag det. =)

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Ingame på yaolin eller på min MSN: Fredrik.andersson.larsson@hotmail.com

Tidigare Guild(s)? På paladinen lirade jag tidigare i Relax. Dock tog jag en paus i mitt raidande då en nära släkting gick bort, så jag kom bara med till Vashj.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Som sagt, tog en paus p.g.a bortgång i släkten.

Varför söker du till Ad Interim? För att min gode vän Bryl babblar massa gojja om er så jag vill höra om allt är sant. ^^ Nae men ni verkar vara ett schysst gäng med bra progress. =)

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jadu, halvtaskiga skämt och fin tanking. =)

Vad förväntar du dig av Ad Interim?: Bra och moget bemötande samt folk som kan skämta i spända situationer. =)

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Tyvärr så kommer jag för tillfället inte in på Eu.wowarmory.com, men jag kan slänga upp den direkt när jag kmr in eller om ni känner för det så kan ni söka på Reminel, Vek'nilash. =)

Känner du någon i guilden? Brylenius =) Lirat med fanskapet i 1½ år. ^^

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Usch, vill knappt tänka på det. Surprised Men från ~16:30-24:00. =) På helger blir det ju såklart hela dagen.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 107 dagar, inte så mycket kanske. Måste dock försvara mig med att jag levelat upp 5 chars till 60. =)

Erfarenhet? Kara, Gruul, Magtheridon, SSC samt Void Reaver i TK. =)

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag kan inte flytta min char förens den 14:e December. =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: 70 Feral Druid (denied)   mån dec 03, 2007 1:24 pm

14 december, det är typ 2 veckor ditt ( lååångt )
Deamoneyes
Officer
Officer

Antal inlägg : 252
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: 70 Feral Druid (denied)   mån dec 03, 2007 3:57 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&n=Reminel

där har vi dig, rätt udda att jag fick upp dig 6 ggr i 4 olika guilder;
Casual Hardcore, Dynasty, Crimson Order, Gnomish Death Devices Co
Användarens profil
Ulimar
Gäst

InläggRubrik: Sv: 70 Feral Druid (denied)   mån dec 03, 2007 5:51 pm

Joo, men Armory har ju buggat =P Det där stämmer inte för 5 öre. ^^
Cobras
GuildMaster
GuildMaster

Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: 70 Feral Druid (denied)   ons dec 05, 2007 11:13 am

Vi tar inte in mera druider GL i guild sökandet

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: 70 Feral Druid (denied)   

70 Feral Druid (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: