Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Mage ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pajmanne
Gäst

InläggRubrik: Mage ( Denied )   lör dec 08, 2007 7:01 pm

Namn: Pajmannen (IRL Jakob)

Klass:Mage

Ålder:15

Proffesion:Tailor skill 375

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. Speccet jag är för tillfället är frost. Speccat för raid

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Självklart är jag villig att byta specc. Vilket som helst

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Inte speciellt långt, men jag har börjat lite smått

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Ventrilo har jag, dock är min mick lite knepig men det borde gå att ordna så att jag får en fungerande

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? WoW, Msn. Msn = Banan_och_dipp@hotmail.com

Tidigare Guild(s)? Heavens Elite, Explosivo (upplöst) o lite andra som jag inte riktigt minns namnen på

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Varför jag inte är med i de ovannämnda är pga att guilden vart väldigt inaktiv, inga raids torrt i guild chatt med mer. Annars har jag självmant lämnat för att jag inte tyckt om guildens sätt att ordna raids samt orättvis behandling av spelare.

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker till Ad Interim för att jag söker till en bra end-game guild som är aktiv och raidar flitigt samtidigt som ni verkar vara ett gäng trevliga personer

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Till Guilden kan jag tillföra mysig dps och även en go stämning

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Av er i Ad Interim förväntar jag mig roliga raids och en rolig vistelse i guilden om jag blir intagen

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Armory fungerade inte när jag gjorde min ansökan men kort sagt kan jag säga att jag har mest epics i gearet. Nu när jag är frost spec har jag en del PvP delar från arena equippade men ett fullt Spellfire set ligger på banken. Checka mitt gear ingame om ni undrar lite mer

Känner du någon i guilden? Nej tyvärr inte. Har varit i samma guild med några innan men det är närmaste relationen jag har

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Hmm, uppmot 3 timmar per dag (helger mer) om jag inte har alltför mycket arbeten/prov från skolan. Då får jag tyvärr minska lite på spelandet

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Totalt : 32 days 6h, i lvl 70 13 days 17h

Erfarenhet? Har raidat gruul, lite the eye, kara o lite i ZA

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer

Antal inlägg : 252
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: Mage ( Denied )   lör dec 08, 2007 8:54 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=pajmannen

Citat :
Erfarenhet? Har raidat gruul, lite the eye, kara o lite i ZA

så du vet har vi hela SSC på farm medans du har 0 exp där inne samt bara kael kvar i eye, så imo räcker inte din gear eller exp för vårt nuvarande raidande...även om det låter som du är en bra person och det inte är upp till mig utan Stroker att avgöra

bara min mening i det hela Neutral vänta på svar från Stroker eller annan officer
Användarens profil
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Mage ( Denied )   lör dec 08, 2007 9:35 pm

Pajmanne skrev:

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Hmm, uppmot 3 timmar per dag (helger mer) om jag inte har alltför mycket arbeten/prov från skolan. Då får jag tyvärr minska lite på spelandet

Eftersom du kan spela 3 timmar per dag och vi raidar 4 dagar på vardagar mellan 18.30 - 23.00 så kommer detta inte funka, samt att du lackar mycket exp och gear.

Stroker e CL för mages men jag hoppar in här och säger denied, Lycka till och hitta en ny guild.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Mage ( Denied )   

Mage ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: