Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Nilia - feral druid 70 ( Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Niilia
Gäst




Nilia - feral druid 70 ( Denied) Empty
InläggRubrik: Nilia - feral druid 70 ( Denied)   Nilia - feral druid 70 ( Denied) Icon_minitimeons dec 12, 2007 5:52 pm

Namn: Nilia

Klass: Druid

Ålder: 13

Proffesion: leatherworking / skinning

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.
0/50/11 jag har valt mer i feral för att fixa bättra i tanking o dps (normalt sett brukar man ha 0/46/ 14)

Villig att byta specc? (Ja/Nej)
ja

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.
Ca. 40% i BT attument tror jag och 0% i Hyjal

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
jag har TeamSpeak, inte ventrilo, men jag kan downloada det på nån minut nog. Mic har jag men fungerar inte på min dator scratch

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?
för tillfället så kan ni nå mig på min Karaktär Marleck (jag är inte online med honom så mycket så ni bör nog skicka ett mail istället till honom)

Tidigare Guild(s)?
The Silver Hand

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
inte bra progress, dom stannade upp med gruuls lair i två månader, och folk börjar leava redan p.g.a. in-game bråk så guilden är inte så bra scocialt heller

Varför söker du till Ad Interim?
för att jag söker en kul och bra guild med normal raiding progress.
Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag kan försöka hjälpa med så mycket jav kan t.ex. 5-man heroics Quests och lite annat, som ni kan behöva hjälp med

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
jag "förväntar" ig så att säga, en guild som är kul scocialt sett och bra innom raiding. inte en sån som bara är fullt seriös o som kickar alla som gör misstag

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.
jag kan inte visa armory profile för tillfället p.g.a armory error No men ni kan söka på "Nilia" server bloodscalp så hittar ni mig. för att ge er en kort titt påmig gear så har jag 16k hp un-buffed och ca. 27k armor. min tanking gear består av blåa och epics inga gröna. Min dps gear är inte fullt lika bra p.g.a att jag inte har fått nån dps gear från raids eftersom att jag tankar mest

Känner du någon i guilden?
nej

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
4 timmar vardag 7 timmar helger, ungefär

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
78 days skulle jag gissa

Erfarenhet?
jag har erfarenhet av ZG,karazhan ,Gruul´s lair ,lite smått SSC och Void Reaver i TK

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
min karaktär är för tillfället på Bloodscalp, men jag klarar inte av den servern p.g.a att det bara är folk från ungern så därför hitttar jag ingen guild där. men om jag skulle kunna få joina den här guilden så kommer jag att byta till den här servern.
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Nilia - feral druid 70 ( Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Nilia - feral druid 70 ( Denied)   Nilia - feral druid 70 ( Denied) Icon_minitimeons dec 12, 2007 6:34 pm

Våra raids enbart varar 4.5 timme samt även om feral druider hjälper med och tanka så blir det väldigt mycket dps med något som måste oxå fungera dessutom så har vi en åldersgräns på runt 17år klart har vi folk som är yngre kanske men det är gränsfall jag är ledsen men denied
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Nilia - feral druid 70 ( Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Nilia - feral druid 70 ( Denied)   Nilia - feral druid 70 ( Denied) Icon_minitimeons dec 12, 2007 6:46 pm

hehe bra app även om du är 13 år, du är säkert mogen etc.

men din speltid räcker inte till som cobras sa Smile

Lycka till att finna en annan guild.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nilia - feral druid 70 ( Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Nilia - feral druid 70 ( Denied)   Nilia - feral druid 70 ( Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nilia - feral druid 70 ( Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Feral Druid (denied)
» Calidriza - Feral druid
» Resto druid ( Accepterad )
» Shadowpriest / Prot-Warrior & Feral-druid / Mage (Accpte
» Resto druid (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: