Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Pozgle - 70 rogue ( Denied )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Pozgle - 70 rogue ( Denied )   Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 5:32 pm

Namn: Calle / pozgle

Klass:Gnome Rogue

Ålder:15

Proffesion:skinning och mining ( är under 300 i båda)

Nuvarande Specc: Jag är full sublety (vette fasiken inte hur det stavas :S) och halv assissination, för att jag gillar backstab och ambush, tar grymt mycket Smile

Villig att byta specc? Ja, jag letar bara efter ett nytt och bra main hand sword sen hade jag tänkt byta till combat

Attunements: Jag är klar med hyjal pre-q, men BT har jag inte börjat på ( vet inte vart man gör det :S)

Ventrillo: Ja, jag har precis köpt ny mick och har ventrilon 1.4. nånting :S

Kontakt information: jag har mobil och mail, och har ett hem nummer också förståss Wink

Tidigare Guild(s)? Jag va med i Heavens Elite innan.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? För att dom va så lite spelar i guilden 27 pers

Varför söker du till Ad Interim? För att jag har hört att den var bra men när jag tänkte ansöka så hade ni laggt ner, så körde jag Heroic SPoch då var en healer med i guilden och efter som den guilden jag e med i e så dålig kunde jag ju ändå försöka att joina ad interim Smile

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag är väldigt fokuserad på raiderna (mina kompisar tycker jag ser ut som en Shocked när jag raidar:P) och som person är jag nog en rolig och trevlig kille (förutom på morgonen Razz)

Vad förväntar du dig av Ad Interim? att ha kul raider med roliga spelare och göra långa och svåra raider

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Pozgle

Övrig infomation:

Känner du någon i guilden? Nej, men mina kompisar har oxså ansökt till ad interim och innan ni la ner så hade ni en rogue som hette pettan, det e min polares bror.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? jag spelar så ofta jag kan, men inte tisdagar och torsdagar (träning). Men jag försöker spela alla andra dagar.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Jag har spelat 44 dagar på hela gubben och 14 i lvl 70 Smile

Erfarenhet?
Jag är mycket bra på att focusera på raiderna och jag vet vad en rogue e bra på, jag kan ganska mycket om WoW och vet hur man gör. ( med andra ord, jag e ingen noob)

Övrig infomation:
Har nog skrivit allt som ni behöver veta om mig! Smile, jo jag e fortfarande med i Heavens Elite så det vore bussigt att /w pozgle (mig) innan ni ger en inv om jag kommer med Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Pozgle - 70 rogue ( Denied )   Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 8:23 pm

Hmm jag undrar vart du fick ditt prequest till hyjal klart då jag förstår det rätt så raidar inte heavens eilite SSC eller The Eye?
Till överst på sidan Gå ner
syltis
Active Raider
Active Raider



Antal inlägg : 53
Age : 39
Registration date : 07-09-18

Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Pozgle - 70 rogue ( Denied )   Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 9:56 pm

får även tillägga att han har ju imba gear me för att ha fått Hyjal pre-q klart Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Pozgle - 70 rogue ( Denied )   Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Icon_minitimesön okt 14, 2007 2:20 pm

Tyvärr så har CL för rogues bestämt sig att avakta med mera rogues
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Pozgle - 70 rogue ( Denied )   Pozgle - 70  rogue ( Denied ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Pozgle - 70 rogue ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Nokii - rogue (denied)
» Elakast - Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: