Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mezzias ,70 mage (accepterad)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mezzzzzi
Gäst




Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimetis jan 08, 2008 9:43 pm

Namn: Vincent (in game Mezzias)

Klass: Mage

Ålder: 17

Proffesion: Herbalism/tailoring 375

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. Oftast är den speccade såhär 10/0/51, jag trivs rätt bra med den speccen eftersom jag har iceblock så jag kan överleva om något händer, tex tanken dör eller nåt. Man säger ofta att fire e pve speccen och frost pvp speccen men enligt mig tycker jag det e fel. Frost mages med clearcast gör mig damage också.

Villig att byta specc? (Ja/Nej)
Det är klart jag är villig att byta specc om ni begär det. Arcane eller fire vilket som:)

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.
Jag har vashj vial och saknar bara kaels vial för hyjal. I bt chain quest måste jag döda rage winterchill.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? yupp har både mick och vent.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Det e nog lättast genom in-game, är väldigt aktiv Smile, alt(mezz)

Tidigare Guild(s)?
Everlasted

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
För att Everlasted slutade raida 25-raids eftersom så många leavade guilden, slackade i raids med mera.

Varför söker du till Ad Interim?
För att Ad Interim verkar vara en seriös guild när det gäller att raida. Jag gillar focus och att progressa med en guild. Jag kan ta många whipes bara man inte gear upp:)

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag är alltid aktiv och kommer att vara i tid till raidsen näst intill alltid. Jag är en lagspelare och är focuserad när man raidar.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Jag förväntar mig inte mycket, bara att man raidar som ett lag och är "hyffsat" snälla i alla fall:). Och jag kan ta kritik:)

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.
Just nu är mitt pvp gear på och vet inte riktigt när den updateras så antingen kan ni ge mig en whisp in game så kan jag kommer till och visa gearet eller så får vi vänta.Smile, Hoppas det inte gör något.

Känner du någon i guilden?
Nja inte precis, om wape fick join känner jag ju han. Men annars ingen men ser fram emot att lära känna er Smile

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Jag spelar från 16.00-17.00 fram till 23.00-24.00. Dessa tider är mellan Måndag-Torsdag
Sen så på helgerna är det oftast dygnet runt:)

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
Sammanlagt: 78 dagar
I levl 70: 53 dagar


Erfarenhet?
Karazhan: clearad
Za: kom till sista bossen, fick aldrig ner han.
Gruuls lair: clearad
Maghteridon: clearad
Serpentshrine: clearad
Tempest keep: kael kvar bara:(

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?

Nja vet inte riktigt om det finns mera, bara för moig att hoppas på att jag får bli en del av Ad interim och er progress:), Jag har alltid med mig pots,flask och andra mats till raids.
tack för er tid,
/cheers
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimetis jan 08, 2008 10:41 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mezzias

tror snipplarn tog in en mage rätt nyligen men vänta på svar från han
Till överst på sidan Gå ner
Jurn

Jurn


Antal inlägg : 62
Age : 34
Location : Netherlands
Registration date : 07-12-12

Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimetis jan 08, 2008 11:49 pm

I played with him in EL, ok guy knew how to play Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mezzzzzi
Gäst




Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimeons jan 09, 2008 12:35 am

Tack Jurn Smile<3
Till överst på sidan Gå ner
Wape

Wape


Antal inlägg : 7
Registration date : 08-01-08

Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimeons jan 09, 2008 12:43 am

Trevlig kille som vet vad han gör Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitimetor jan 10, 2008 10:14 pm

Kontakta snipplarn
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mezzias ,70 mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mezzias ,70 mage (accepterad)   Mezzias ,70 mage (accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mezzias ,70 mage (accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lolki 70 mage ( Accepterad )
» Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)
» 70 Shaman ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: