Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xinith.
Gäst

InläggRubrik: Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)   tor jan 17, 2008 4:49 am

Namn:

Xinith (Johan IRL)

Klass:

Priest.

Ålder:

17 I februari

Proffesion:

375 Tailoring & 375 Alchemy, potion master. Speciella recept är väl några flaskor + Belt of the Long Road(BoE Bälte från SSC/TK) och Spellstrike pants.

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.

20/41/0 brukar vara min normala raid spec, var alltid 23/38/0 förut men bestämde mig för att testa CoH I uhm, 2.2(?) patchen när den blev buffad och fastnade - Otroligt skön spell! cheers

Villig att byta specc? (Ja/Nej)

Om det behövs, självklart!

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.

Behöver Vashj + Kael vials i Hyjal kedjan och måste hälsa på Seer Udalo i arcatraz för att sen kunna fortsätta till SSC där jag måste döda Karathress osv, ni vet säkert resten Razz

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?

Har mic + VentMIX och prata kan jag nog, lite småblyg i början bara
bounce

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?

Troligtvis ingame på Xinith(är online vääldigt mycket Razz) eller på Jmaklin@hotmail.com om det skulle behövas.

Tidigare Guild(s)?

Tidigare guilds på Xinith är Explosivo och Paradise Lost.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?

Lämnade Explosivo på grund av ett otroligt dåligt loot system där officers oftast roffade åt sig det dom ville ha först, innan andra fick chansen att loota och att våran maintank inte kom online till en raid för att han ville ha prio på DPS-loot men det fick han inte, då drog jag.

Paradise Lost lämnade jag på grund av att jag spelar för att få progress; se nya saker i spelet och ha kul medans man gör det..Dom raidsen vi hade dom senaste veckorna innan jag drog var helt kaotiska(<- heter det så? scratch) ochjag kände att vi aldrig skulle komma nånstans där. Folk satt bara och flamsade på teamspeak, kom pvp speccade till raids och fick ställa in ganska många raids pga lite folk och dom försökte inte ta in fler.

Varför söker du till Ad Interim?

Som jag sa ovanför vill jag ha progress och ha kul medans jag gör det, inte bara stå still i spelet och Ad Interim verkar vara ett kul gäng vad jag har hört och vore trevligt att träffa lite nytt folk Very Happy

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?

Glad, Aktiv, skillad healer med ganska konstig humor är väl den bästa beskrivningen av mig och vad jag kan erbjuda Very Happy

Vad förväntar du dig av Ad Interim?

Som många andra säkert har sagt: Ha skoj medans man gör progress :p

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Kan hända att jag är i pvp gear just nu men uppdateras nog snart eller så kan ni hälsa på in-game och kolla :p
Kan hända att jag har ganska dåligt gear för eran nivå ni är på just nu men det är värt att göra en apply ändå Smile

Känner du någon i guilden?

Tror inte det men skulle vara trevligt att lära känna er Smile

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?

Ojoj, för mycket? Razz Ligger väl på minst 10 timmar per dag just nu Embarassed
Raida kan jag nog göra närsomhelst

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär

Totalt: 46 dagar,
på 70: 33 dagar.

Erfarenhet?

Började spela efter TBC kom så ingen erfarenhet av 60 raids Sad

Kara & Gruul clearat, 1 boss i ZA, Gjorde några tries på Al'ar och plockat Void reaver i TK och Lurker + Hydross nere i SSC, även gjort några tries på Morogrim men det gick inte så bra Razz

Kan hända att min erfarenhet är ganska dålig för eran nivå som jag sa om gear också, men lär mig väldigt snabbt och kan det mesta om dom flesta fightsen.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?

Har även en 70 rogue kallad Noxtius men varför ni skulle vara intresserade om det vet jag inte så vet inte varför jag skriver det scratch bounce

Det var nog allt för mig, ser fram emot att höra nåt från er Smile
Till överst på sidan Gå ner
Xinith.
Gäst

InläggRubrik: Sv: Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)   tor jan 17, 2008 5:03 am

Uh. Vet inte vad som hände med länken, göms den automatiskt så bara admins kan se den?
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)   tor jan 17, 2008 12:12 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Xinith
Går inte att länka med gästrank av någon anledning :/

Fin apply och duglig gear, raidexp kunde varit bättre men den är ju inte skandalös Smile

Vänta på svar från Mickiie

Lycka till
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)   

Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: