Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

holy priest apply (denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
shanique
Gäst

InläggRubrik: holy priest apply (denied)   tor jan 17, 2008 8:28 pm

Application Mall

Namn:Shanique irl Tomas

Klass:human priest

Ålder:26

Proffesion:enchanter/tailor båda 375

Nuvarande Specc: ( raid spec 23/38/0 eftersom jag anser att spirit buffen är ovärderlig i raids.) just nu kör jag lite shadow specc för att farma lite

Villig att byta specc? (Ja/Nej) JA

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Behöver båda vials

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
JA till båda
Kontakt information: Vart kan vi nå dig? ingame eller via er sida

Tidigare Guild(s)?Die Safe på Servern Genjuros

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?Jag har just transfered pga att jag lessnat på att vi inte kommit vidare i progress å detta beror mestadels på kommunikationssvårigheter då majoriten på genjuros är greker. Därför har jag bytt till en mer "svensk" server.

Varför söker du till Ad Interim? För att ni ligger bra till i progress och jag hoppas jag kan tillföra något.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Eftersom jag är äldre än många så tror jag att jag är mer tålmodig/lojal mot mia guilder. har inte hoppat fram och tillbaka bara för att skaffa mig epics. Jag ser hellre att man lyckas som grupp än individ annars skulle ingen av oss komma nånstans.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
det ni skrivit i läs här innan apply. Men annars trevligt bemötande och endel tålamod då vissa bossar/trash sånt man inte gjort förut.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden?
nej inte än

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? eftersom jag studerar på distans så finansierar jag min tid som jag vill. men är normalt online mellan 16-02 vardagar. fre/lör ibland online men ibland på andra äventyr. söndagar nästan alltid online

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär på denna karaktär 34 dagar. Totalt med andra chars 110 dagar men detta är enda char jag spelar med

Erfarenhet? PreTBC ZG/MC/Onyxia
TBC KARA/4of6 in ZA/GRUUL/VR/LURKER
Hoppas på många fler.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? är alltid en sån som ställer upp. lyssnar å har tålamod. Kan erkänna mina egna brister, står inte mörkar om jag gjort fel Smile
Till överst på sidan Gå ner
shanique
Gäst

InläggRubrik: min armorylänk kom visst inte med så försöker igen   tor jan 17, 2008 8:35 pm

shanique
Gäst

InläggRubrik: aj aj aj   tor jan 17, 2008 8:38 pm

har försökt länka men den kommer inte in på forumet. kan hända att det har nåt med transfer att göra men tveksam !? jag gör nåt fel iaf.^^
Deamoneyes
Officer
Officer

Antal inlägg : 252
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: holy priest apply (denied)   fre jan 18, 2008 12:18 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Shanique

gästranker kan inte posta länks till sin armory, troligen för det är ett gratisforum och de försöker förhindra spam i mallen

imo lackar du lite exp när vi har gått in i hyjal redan, anyways, vänta på svar från cobras/mickiie

Gäst

InläggRubrik: tilläggsinfo   fre jan 18, 2008 8:03 pm

Ser att ni rekryterat en holy priest och ändrat att ni behöver shadowpräst. Kan då tillägga att jag hunnit skaffa mig endel dmg epics å har runt 800spelldmg men endel av gearen är då holy å behöver bytas ut. Och jag har inget emot att spela shadow.
Men av ovanstående svar inser jag att det antagligen inte är intressant men det är upp till er. Smile
Cobras
GuildMaster
GuildMaster

Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: holy priest apply (denied)   sön jan 20, 2008 11:38 am

Tyvärr jag valde att ta in en annan präst som du nu vet och ja vi söker efter Shadow priest men med lite bättre gear sorry denied

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: holy priest apply (denied)   

holy priest apply (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: