Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Pantern - human mage (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
pantern
Gäst




Pantern - human mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Pantern - human mage (Denied)   Pantern - human mage (Denied) Icon_minitimetis jan 22, 2008 12:11 am

Namn: Pantern

Klass: Mage

Ålder: 25

Proffesion: Alcy och Herb (375 båda)

Nuvarande Specc: Nuvarande specc är fire, helt pve.

Villig att byta specc? Ja

Attunements: Har alla attunments, inte den till hyjal, men behöver bara delen från Vashj för att slutföra.

Ventrillo: Har båda mic och alla vers av ventrilo, inga problem för mig att använda.

Kontakt information: Jag nås lättast ingame, är online väldigt mycket.

Tidigare Guild(s)? Var tidigare med i liquid och heavens elite, båda pve guilds men tyvärr lyckades vi inte hitta tillräckligt med aktiva members. Var CL i liquid. För tillfället är jag medlem i Violent by Design där jag är mage CL.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Som sagt, alltför lågt närvarande vid raids har gjort att dessa guilds har misslyckats.

Varför söker du till Ad Interim? Jag är intresserad av pve och är väldigt aktiv. AI verkar vara ett guild som satsar på pve på ett sätt som passar mig väldigt bra (raidar ofta och seriöst).

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag tror att jag har det som krävs av er (vill raida) och ställer upp för guildet för att t ex farma potter osv. Som person försöker jag alltid vara ödmjuk.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Mina förväntningar av AI är ett seriöst guild som raidar mycket och inte har några slackers till spelare.

Gear:

Känner du någon i guilden? Nej

Speltid: Jag spelar varje dag och kan utan problem raida 4 ggr i veckan

/played? 25 dagar

Erfarenhet? Har erfarenhet upp till Magtheridon

Övrig infomation: Var PreTBC medlem i ett guild på servern doomhammer där vi va top 3 guilds därför är inte min erf bara upp till Mag något problem. Jag arbetar hårt för att hjälpa guildet och läser alltid på då jag ska möta nya bossar.
Vad gäller min gear så har jag inte hunnit skaffa bättre gear pga lågt played på denna charen. Om ni bestämmer för att ge mig chansen kan ja boosta upp min +dmg från nuvarande 845 till 1200 på några dagar (kan fixa spellfire bl a).

Tack för mig, hoppas vi hörs ingame.

/pantern
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Pantern - human mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Pantern - human mage (Denied)   Pantern - human mage (Denied) Icon_minitimetis jan 22, 2008 9:30 am

Hmm om du bara har exp fram till Magtheridon hur lyckades du få Kael´thas vailen för ditt prequest?
Till överst på sidan Gå ner
pantern
Gäst




Pantern - human mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Angående hyjal preQ   Pantern - human mage (Denied) Icon_minitimetis jan 22, 2008 3:00 pm

Ett misstag tycks ha smygit sig in. PreQ till hyjal korrigering: jag behöver både vialen från vashj och kael.

/pantern
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Pantern - human mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Pantern - human mage (Denied)   Pantern - human mage (Denied) Icon_minitimetis jan 22, 2008 9:54 pm

I nuläget har vi tyvärr inget behov av en ny mage. Skall vi mot all förmodan ta in en till måste han/hon minst vara attunad till hyjal/bt .
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pantern - human mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Pantern - human mage (Denied)   Pantern - human mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Pantern - human mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» 70 Mage (Denied)
» krocuz 70 mage (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: