Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Serith - Restoration Shaman (accepterad)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Serith
Gäst

InläggRubrik: Serith - Restoration Shaman (accepterad)   ons jan 30, 2008 3:36 am

Namn: Serith (Mikael irl)

Klass: Shaman (Restoration)

Ålder: 18

Proffesion: Jewelcrafting [380] / Mining [375]

Nuvarande Specc: Är PvP resto speccad för tillfället. Men vanligtvis brukar jag använda den vanliga 0/5/56 till raids och så, eftersom det är enligt mig, och många andra, den bästa PvE resto speccen.
Gick inte länka en direkt länk till speccen av någon anledning. Neutral

Villig att byta specc?

Japp, om det behövs så har jag ett hyfsat enhancement set i banken.
Vill helst inte specca elemental dock. Har nästan inget elemental gear.

Attunements: Behöver bara Kael'thas och Rage Winterchill så är jag klar. Surprised

Ventrilo: Jag har ett bra headset, men att prata på vent är inte min favoritsyssla, blyghet / socialfobi ftw. Suspect

Kontakt information: Calidriza kan nå mig på msn om jag inte skulle vara online vid något tillfälle, antar jag. O,o

Tidigare Guild(s)?

Har varit med i ett stort antal guilds än sålänge.
Iris (ett bra tag sedan), One Vision, Who, och några andra små guilder antar jag, minns inte riktigt...^^

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?

De flesta guildsen jag varit med i har disbandat. Fast jag blev kickad ur Who eftersom jag missade deras attunement runs (av personliga anledningar, kan ta upp det in game), och de tänkte inte köra några fler attunements på ett bra tag. :/

Varför söker du till Ad Interim?

Jag vill gärna raida igen, och jag känner några av era members; Calidriza, Abigor, Dahlo m.fl. <3

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?

Utmärkt healing, samt PvP healing om det skulle behövas vid något tillfälle. Kanske lite värme och glädje vid sidan av? Twisted Evil

Vad förväntar du dig av Ad Interim?

Ja... svår fråga, trevligt umgänge? Vill gärna känna mig "hemmastadd" i guilden osv.
Svårt att förklara, men en aktiv guild chat är ett plus. cheers

Gear: Är som sagt PvP speccad för tillfället, och har på mig PvP gear för tillfället. Men jag visar gärna upp mitt PvE gear in game, om ni vill. ^^

Känner du någon i guilden?

Calidriza, Abigor, Dahlo, säkert fler. <3

Speltid: Oj... för mycket... är online i stort sett hela tiden. Rolling Eyes

/played?

Kring 62 dagar på min shaman, och ännu mer på min mage (Milahk).

Raid experience?

Har kört det mesta från Molten Core och upp till Kael'thas fas 5 på min shaman. Lite pre-TBC raiding och Karazhan / Gruul / Magtheridon på Milahk.

Övrig information: Är alchemist på Milahk, och kan göra alla pre-TBC flasks och Flask of Relentless Assault på honom om det behövs vid något tillfälle. Elixir Master.

På Serith kan jag cutta ALLA gröna och blåa gems, både Scryer och Aldor gems (rerollade Aldor efter att jag blivit Exalted med The Scryers Rolling Eyes), fattas bara några Hyjal gem designs så har jag alla gem designs i spelet. ^^

Antar att det var allt. Om det är något ni undrar, så fråga mig gärna in game. Tills dess, ha det bra! (The cake is a lie) I love you
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Serith - Restoration Shaman (accepterad)   ons jan 30, 2008 3:42 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Serith

Duktig shaman med fin gear!
Palla lämna honom i TK och SSC Sad in med han!!

Ska ta upp dig med mickiie Smile
calidriza

Antal inlägg : 4
Registration date : 07-12-10

InläggRubrik: Sv: Serith - Restoration Shaman (accepterad)   ons jan 30, 2008 3:53 am

hur snäll å trevlig kille som helst!

hoppas få raida med dig snart igen! <3

//cali
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Serith - Restoration Shaman (accepterad)   

Serith - Restoration Shaman (accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: