Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Warlock Applying (Accepted)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
mikael

Antal inlägg : 1
Registration date : 08-02-06

InläggRubrik: Warlock Applying (Accepted)   ons feb 06, 2008 12:55 am

Namn: Mikael, ingame Devior

Klass: Human Warlock

Ålder: 21 i Maj

Proffesion: Enchanting/(shadow)Tailor fullt på båda.

Nuvarande Specc: 41/2/18

Villig att byta specc? Självklart! ps. har inget emot Malediction om då önskas Smile

Attunements: Har inga vials ännu, och BT prequesten fortsätter i SSC
då jag ännu inte haft någon chans att spela de så sitter fast här Smile

Ventrillo: Självklart, men är inte den pratgladaste men är aktiv och lyssnar och pratar självklart om det behövs.

Kontakt information: Ingame nästan alltid.

Tidigare Guild(s)? Just do it är den enda guilden jag lirat med på denna servern.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Guild disband, finns inte mycket mer att säga om det..

Varför söker du till Ad Interim?
Då jag är väldigt aktiv så är jag ute efter en aktivt raidande guild där man kan få utforska resterande av Outlands och lära känna nytt folk.
Jag hade tidigare en irl polare i guildet och det verkar intressant, känner ingen i guildet nu direkt men det går självklart att ändra på.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag som person kan tillföra ett trevligt uppförande och rolig humor!
Som spelare ett väldigt aktivt och skickligt spelande och en riktigt kämparglöd! Jag lär mig otroligt snabbt och det tar aldrig lång tid innan jag får klämm på nya bossar med mera.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Just nu sitter jag och skriver ansökan och förväntar mig inget speciellt, bli bra bemött av medlemmar och jag tvivlar inte på att jag kan tillföra vad som krävs i guilden.

Gear:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Devior

Känner du någon i guilden? Nej inte som jag vet på rak arm.

Speltid: Svårt att säga men jag är arbetslös och spelar väldigt mycket, blivit lite mindre på senare men ändå väldigt aktivt, p.ga guildlösheten
Jag umgås med flickvännen ett par gånger i veckan, oftast före och efter raidtid, dagarna det inte är raid då umgås jag med tjejen.

/played?
42~ Days

Erfarenhet? Ja och nu till erfarenheten, vi kan börja med pretbc då jag har varit med tidigt och spelade molten core från start följt av bwl och aq40. Burning crusade släpps, jag tar en liten paus från world of warcraft. ca 5-6 månader tar det innan jag hittar tillbaka och nu har jag lirat snart ett år ungefär(ingen större koll faktiskt tiden rinner iväg framför datorn), och hunnit med att spela karazhan gruul och za tillochmed zul'jin. Jag har sett filmer och massvis av irl polare spela ssc/tk/mh/bt och är väldigt sugen på att ta del av det outforskade!

Övrig infomation:
Jag tror nog nästan jag har fått med det som behövs, om inte så finns jag ingame bara o slänga ett whisper om ni har några ytterligare frågor.

Tack för mig
\ Devior

Senast ändrad av Cobras den mån feb 25, 2008 6:16 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Jurn

Antal inlägg : 62
Registration date : 07-12-12

InläggRubrik: Sv: Warlock Applying (Accepted)   ons feb 06, 2008 1:47 am

I'm no warlock, but interesting spec Smile

So I'm a Dutchy in a Swedish Guild, Big Whoop, Wanna Fight About it
Användarens profil
Deamoneyes
Officer
Officer

Antal inlägg : 252
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: Warlock Applying (Accepted)   ons feb 06, 2008 11:53 am

applyn är väl ok, verkar som en trevlig person...dock kollar jag lite snett på att inte ha kört (alls?) i 2st instancer som vi är klara med...men jag är inte warlock CL

vänta på svar från Coiled

InläggRubrik: Sv: Warlock Applying (Accepted)   

Warlock Applying (Accepted)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: