Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Rogue (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gherina
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimelör nov 03, 2007 6:22 pm

Måste bara klargöra en sak innan ni fortsätter läsa. Detta är inte mitt orginal account. Har bytt till mig det. Men har lirat rogue innan så inga problem där. Om nu ni letar efter en orginal spelare lr inte har jag ingen aning om men ger det ett försök.

Namn: Gherina

Klass: Rogue

Ålder: 18

Proffesion: Alche/Herb

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.


17/44/0

Kör lite pvp atm så inte det ultimata pve speccet men byter ofc om jag blir antagen. Kände för att ha ett okej pvp specc med lite extra dmg.

Villig att byta specc? Ja

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja? Behöver döda Kael/Lady

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Japp

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Ingame, är väl online för det mesta.

Tidigare Guild(s)? Vet faktsikt inte eftersom jag nyligen har börjat lira den.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
-

Varför söker du till Ad Interim?

Ni verkar vara en bra och trevlig guild med bra progress. Ett stort plus att ni är svensktalande, gör det hela lite roligare. Men förutom det så vet jag inte speciellt mkt om er.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?

Jag är mogen och kan min klass. Jag ser mig själv som en rätt dedikerad spelare som inte ger upp i första hand. Gillar utmaningar och att wipa är inte ett problem för mig. För övrigt så ser jag mig själv som en lagspelare och har inga som helst problem att anpassa mig efter andra.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?

Jag förväntar mig en bra och trevlig guild som jag kan ha en bra tid med framöver. I förväntar mig bra sammarbete och bra raidande. Ni ska ha ett bra ledarskap med en bra raidleader som vet vad han gör och vad han vill. Och jag ska väl vara behövande. Vill ju helst inte joina en guild där man inte får chansen att få raida. Men har ju så klart inga problem med att stå över några raids för guildets bästa, ni förstår säkert vad jag menar.

Gear:

Känner du någon i guilden?

Nej.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?


Hmm ungefär varje dag från kl 16:00 - 01:00 beroende på skolan.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär

Den här har drygt 43 dagar.


Erfarenhet?

Dags att förklara mig lite då eftersom jag som sagt har bytt till mig detta accountet. Brukade lira hunter på Frostmane och sen transferade jag till Kazzak vid början av tbc.

Med min hunter clearade jag mc/bwl/aq40 och 2 bossar i naxx prebc.
I bc så var det upp till Lady Vashj i ssc och upp till A´lar i tk.
Sen rerolla jag alliance med några kompis, och jag körde då Warlock. Efter att ha hardcore raidat i ungefär 1år valde jag att fokusera på pvp och lyckades skaffa mig i stort sett fullt merciless. Sen bytte jag till mig denna roguen pga jag ville tillbaka till raidandet.

Angående mina erfarnheter med klassen rogue så har jag tidigare lvl upp en alt till lvl 50. Men raidat har jag aldrig riktigt gjort med en rogue. Men jag känner mig redo att börja som rogue nu.



Antar det var allt. Om det är något ni undrar över kan ni nå mig ingame.

Hoppas att få höra från er snart

/Gherina
Till överst på sidan Gå ner
Gherina
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimelör nov 03, 2007 6:23 pm

Verkar inte som armory länken kom med, här är den iaf:

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimelör nov 03, 2007 6:25 pm

Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimelör nov 03, 2007 8:54 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Gherina

funkar inte för gäster att länka tydligen, där har du iaf din gear, ser bra ut...tyckt kunna klassen men inte på raids, litet minus, men kan nog få tips av andra rogues

bra erfarenhet och motivation....får vänta på svar från rogue CLn eller andra officers, over and out
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimelör nov 03, 2007 11:06 pm

vi är inte så poppisar på tradade / köpte accounts.
Till överst på sidan Gå ner
Gherina
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 12:00 am

Ne förstår ju er så klart, hade inte jag heller varit om jag hade varit officer i en guild, men som sagt har inga problem med att lära mig och har som sagt raidat hardcore tidigare med min hunter.

Men förstår er
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 6:03 am

Som cajza sa vi ser hellre member som har spelat klassen en del och som är orginal ägeren av konto / Char tyvärr så tackar vi nej
Till överst på sidan Gå ner
Gherina
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 2:31 pm

Okej, men lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Rogue (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Nokii - rogue (denied)
» Pozgle - 70 rogue ( Denied )
» Elakast - Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: