Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Huloy- Mage (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Huloy
Gäst




Huloy- Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Huloy- Mage (Denied)   Huloy- Mage (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 5:10 pm

Namn: Axel

Klass: Mage

Ålder: 15.

Proffesion: Tailoring (375), Herbalism (Ska bytas ut mot inscription i WotLK)

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.

Jag är inne och kollar på US forumen ibland, och där stod det att denna specc gör så och så mycket mer damage än övriga. ;> Iallafall den var väldigt understyrkt. Jag har också inspectat många mages i topguilderna, samt provat mig fram själv och den här speccen funkar bäst för mig.


Villig att byta specc? (Ja/Nej) Självklart. Jag var frost när jag levlade 70 så jag har en utmärkt uppsättning epic gear avset för frost. (Inför encounters som Al'ar)

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.
BT: För att vara ärlig är jag inte helt säker på hur långt jag har kommit i den här kedjan. Jag är inte hundra på vad questet jag just nu har heter. Men jag ska självklart kolla upp detta. x)
Hyjal: Ingen progress på det ännu.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
Jadå, jag har tom. erfarenheter av att leda i ventrilo. Innan BC startade min irl vän ett ZG-farmande guild där jag var officer och ledde raids då och då.
Nu i BC har jag också varit officer i ett progressande Karazhan-guild och då också lett raids där.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Huloy (ze mage), Eshkil (ze paladin).

Tidigare Guild(s)? KaoS Contingency

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Jag gick med i KaoS när som satte igång med att raida efter BC-releasen. Jag var med och progressade under ett halvår. Men när vi tagit oss fram till Hydross i SSC tog det stopp. Då menar jag verkligen stopp. Vi satt fast i flera veckor utan folk till raids oc utan fokus när vi hade folk.
När jag sedan kom tillbaka efter en månads WoW-break (personliga skäl) och ingen progress hade gjorts tyckte jag att jag fått nog tyvärr.
KaoS är det bästa guild jag haft, så det var inget kul beslut. Men även människorna jag trivdes så bra med hade förändrats när jag kom tillbaka efter breaket. Men ändå <3 KaoS fortfarande.

Varför söker du till Ad Interim? Jag såg på realmforumet att ni är tillbaks och progressar igen. Det är mest progress jag är ute efter. Jag har frågat många guilder (även AD) och det verkar som om det är fullt på mages överallt. (Vissa guilds raidade dock lite för sent för mig) Wink
Jag pratade även ett par meningar med Stroker igår och det verkar ju som om ni har fullt på mages, men jag tycker att det verkar som om ni passar mina krav på ett guild såpass bra att jag drar in en ansökan iallafall.
Utöver att ni har fått igång progress så ser jag också på forumposts o.dyl.
att ni har en duktig ledning som vet vad dom håller på med. (Det där sista lät kanske lite konstigt?) Wink

Litet sidenote: Igår gick jag med i Rejects, det är inget jag ska ljuga om. Efter flera timmar av letande på guildforum och långa snack med officers verkade tanken ganska inbjudande. Men tyvärr raidar dom inte så ofta och jag tror i övrigt att det är helt fel guild för mig. : /

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag är (skulle jag tro) främst en tillgång som raider. Jag är väldigt erfaren inom raiding. (Efter BC iallafall) Jag kommer till raids 3-4 dagar i veckan och har då med flasks och consumables etc. Jag vet att 15 anses som en ganska låg ålder, men jag har inga problem med att bara sköta mitt jobb och ta instruktioner. Det jag säger är väl att jag är en mogen person. (När jag själv vill det) Smile
Även om jag främst är en raider så betyder inte detta att jag lämnar en guild så fort det går dåligt. Jag är en mycket hängiven person som läser upp på taktiker och kan whipa hur länge som helst om det skulle behövas.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Jag förväntar mig då främst en guild med erfarna spelare i som jag kan ha kul och progressa med.
Progress är det som tilltalar mig mest. Men som sagt jag är beredd att slå ihjäl många timmar för att få det.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Huloy

Fullt enchantat och craftade epics. Som ni kanske märker har jag gimpat både min +crit och +spelldmg för att nå hitcapen.
Jag har läst mycket om gear mechanics osv. och det verkar som att jag borde nå hög hit och sedan hitta en balans mellan spelldmg och crit. (Med tyngd på spelldmg.)

Känner du någon i guilden? Inte vad jag vet.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Det enda intresset jag har utöver WoW är musik. Detta förhindrar mig från att raida onsdagar-torsdagar.
Övriga dagar är det inga problem och jag spelar WoW så mycket jag hinner med.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Huloy: 65dagar 10timmar. 22 dagar i 70, så jag hade den länge i 60 även om jag inte hann med mycket raidexperience.
På min paladin Eshkil har jag drygt 25 dagar.

Erfarenhet? Lurker/ Hydross i SSC, Void Reaver i TK och så klar Mag, Gruul och Karazhan. Som jag skrev tidigare har jag också varit officer och raidleader i två guilder. Jag lärde mig mycket om guildmanagement innan BC av DruidBig (Everlasted), som hade sin alt i den guilden då.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag tror att jag har fått med det mesta. Kan hända att jag kommer på något senare på dagen. Som sagt jag vet att ni har fullt på mages, men jag tror både att jag kan vara en tillgång för er och att AD kan vara precis vad jag är ute efter.

Tack för att ni läser och hör av er.
//Huloy
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Huloy- Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Huloy- Mage (Denied)   Huloy- Mage (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 5:49 pm

Hej Huloy!

Väldigt bra ansökan, gear och attityd. Tyvärr så är det 2 saker
som talar emot just nu, dels att jag inte har några mage platser lediga
och dels att onsdagar och torsdagar är 2 utav våra huvud raiddagar.

Jag önskar dig lycka till dock och uppmanar dig att söka igen
om ditt schema öppnar upp sig.

Mvh

Stroker
Officer of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Huloy
Gäst




Huloy- Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Huloy- Mage (Denied)   Huloy- Mage (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 5:53 pm

Tack för ditt snabba svar.

Jag förstår hur det ligger till, och tyvärr är det inte troligt att mitt schema förändras.
Men lycka till med er progress iallafall. Smile

//Huloy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Huloy- Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Huloy- Mage (Denied)   Huloy- Mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Huloy- Mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» 70 Mage (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: