Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 GNOME MAGE (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Feds
Gäst




70 GNOME MAGE (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 GNOME MAGE (Denied)   70 GNOME MAGE (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 6:00 pm

Namn: Feds

Klass: Mage

Ålder: 17, 18 år i Mars

Proffesion: Herb / Tailoring

Nuvarande Specc: Frost PVP specc, har speccat så p.g.a. det är en stabil specc inom PvE, tar väldigt kraftigt samtidigt som manan håller sig längre uppe en fire (fire = ULTIMATE DMG / MANA DRAIN )

Villig att byta specc? Absolut, är alltid berredd på att binda mig till guilden.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Inte så långt faktiskt.

Ventrilo: Jag har Ice Mat Siberia headset, och ventrilo mix med alla versioner ikl TS2, har dessutom en egen vent server om det någon gång skulle behövas av någon anledning.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? MSN (b.erntsson@hotmail.com) & INGAME

Tidigare Guild(s)? Vigilant Skulls.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Blev lite tunn tråd i raidsen mellan folket och det höll på att brista, kände att jag behövde ngt mycket mer stabilare

Varför söker du till Ad Interim? För att ha en anledning att spela wow i stora drag, men med tanka på guilden så vill jag ha en stabil raiding guild som kan sina saker m.m. Verkar vara en mycket social och bra guild, en fördel är att den är svensk också. Smile "cheers"

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Bra stunder, är alltid en liten del av progress, kan även crafta saker i tailoring och bidra med herbs. Och självkart, ett gott léende! Very Happy

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Aktiv raiding som är mycket välplanerad och rolig, det är alltid kul att delta i en guild, det fyller upp ens karaktär och man kan börja spela WoW Smile det är mycket känsla att vara med i en seriös guild.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Faktiskt inte, blir spännande att lära känna en grupp med härligt folk Smile

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Princip varje dag, raidar och farmar i stort sett Smile är väldigt aktiv inom spelet.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
TOTAL: 61 days
Level 70: 23 days

Erfarenhet? Erfarenhet inom instancer och raids är ju Karazhan, SSC, TK. Nu har ju ZA kommit också, så det blir väl en del där inne också får man hoppas Smile

Övrig infomation: Jag vill absolut att ni ska veta att jag är en pålitlig spelare och rolig och bra och ha med att göra, när man är med i en guild som raidar har man plikt att följa, kan man inte följa den så är det helt enkelt att man lämnar guilden. Och att om jag kommer in så vill jag att ni ska veta att jag tror vi kommer ha en underbar tid tillsammans, och ha RIKTIGT skojj! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 GNOME MAGE (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 GNOME MAGE (Denied)   70 GNOME MAGE (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 6:11 pm

Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

70 GNOME MAGE (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 GNOME MAGE (Denied)   70 GNOME MAGE (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 7:24 pm

Tyvärr så räcker inte ditt gear för att ja skall kunna ge dig en tryout plats,
lycka till dock!

Mvh

Stroker
Vice GM of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 GNOME MAGE (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 GNOME MAGE (Denied)   70 GNOME MAGE (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 GNOME MAGE (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: