Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Leyzeus 70 mage (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Leyz
Gäst




Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 8:58 pm

Namn: Linus

Klass: Mage

Ålder: 17

Proffesion: Tailoring / Herbalism

Nuvarande Specc: ( Länka gärna)
det är den mest imba PvE speccen jag vet Wink
Villig att byta specc? (Ja/Nej) Ja, Frost fungerar bra. Dock inte samma spelldmg i det gearet.

Attunements: Jag har inte orkat anstränga mig så mycket eftersom jag har tagit det lugnt på sistonde. Behöver Vashj / Kael kill till HS (Hyjal Summit). I BT kedjan är jag på arcatraz intancen.

Ventrillo: Jag har vent och är översocial (dvs har mick och snackar gärna)

Kontakt information: På Leyzeus (magen) Ellesmera (druid) eller på min shaman Caemlyn

Tidigare Guild(s): Animalistic, den lade ner. Sen har jag chillar i Disconnected, kara / Za för skoj.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Disband.

Varför söker du till Ad Interim?
Ni sökte en mage, och jag är sugen på att komma tillbaka till mina vanliga raiding instancer.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Socialt i venten, bra DPS.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Ingenting speciellt, vill bara inte att ni kommer lägga av om några nu skulle leava (som i mina andra guilder)

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.


Känner du någon i guilden?
Tyvärr inte, blir mer spännande då Wink

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
måndag, tisdag,onsdag eller torsdag (inte ofta jag kan båda), och söndag kväll

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
47 dagar 0 timmar 47 minuter och 51 sekunder

Erfarenhet? Kara, Gruul, Maggy, Solarian , Al'ar, Hydross, Lurker.
PreTBC: ZG, ... MC / BWL / Naxx @ 70

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
Nej...
ska till DH för er som vill träffa mig Wink
Till överst på sidan Gå ner
Leyz
Gäst




Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 10:13 pm

Tydligen visades inte mina länkar så jag testar igen

Specc:

Gear:
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 10:45 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimemån nov 19, 2007 1:36 am

Ser bra ut, din gear är inte så värst dålig.

enda negativa jag ser är att du inte kan spela så mycket annars är det helt okej.

vänta svar från Stroker mage cl
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimemån nov 19, 2007 4:43 pm

"måndag, tisdag,onsdag eller torsdag (inte ofta jag kan båda), och söndag kväll"

vet du om du kan spela onsdag eller torsdagar? eller är det olika vecka från vecka?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimemån nov 19, 2007 8:03 pm

det är olika vecka till vecka...

kan ibland spela onsdag,
kan ibland spela torsdag,
och kan ibland spela på båda

Anledningen till att jag inte spelar på fredag / lördag är att det oftast är någon fest... och jag har inte bra focus när jag är full (A)
kan dock även här inträffa att det inte händer något och då finns jag vid datan Wink
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitimemån nov 19, 2007 10:57 pm

Tyvärr så kommer det inte att funka när du inte kan spela tis,ons,tors vi behöver folk som är väldigt aktiva ju nu, lycka till i fortsättningen dock!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Leyzeus 70 mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Leyzeus 70 mage (Denied)   Leyzeus 70 mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Leyzeus 70 mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» 70 Mage (Denied)
» krocuz 70 mage (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: