Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Citrx - Rogue ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Citrx-
Gäst




Citrx - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Citrx - Rogue ( Denied )   Citrx - Rogue ( Denied ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 10:32 pm

IRL Info

Jag heter Alexander Jörgensen och bor längst ner i Dalarna i en liten by som heter Söderbärke ingen av er som känner till den antar jag, där bor jag iallafall tillsammans med min mamma pappa och min lille-bror då.

Jag är 16 år gammal och har precis börjat på Teknik programmet så det är väll lite läxor hit och dit sen så är jag mycket med min flickvän men det är inget som ska behöva störa dom här 4 dagarna av raidande.

IG Info

Namn: Citrx

Klass: Rogue

Proffesion: Engineering 364/375 det enda som jag kan göra för att hjälpa guilden är väll Repair boten då.
Har en alt dock med Jewelcrafting, med den kan jag göra 6-7 blåa och 2 st meta melee sockets.

Nuvarande Specc: http://www.wowhead.com/?talent=fhe0oxhsqZZxMeoMhRoxo

Det där är min talent build nu eftersom jag är guildlös och gör några BG's och kör nån 2v2 match ibland.

Villig att byta specc? Ja, och kommer göra det om jag får komma in i guilden till - http://www.wowhead.com/?talent=fhxboeZMIV0bVzxMGRt
Enligt mig är det där är den ultimata Sword PvE specen.

Attunements: För Hyjal så måste jag döda Vashj och Keal'thas Sunderstrider.
Och bt har jag ingen koll på vart jag är om jag ska vara helt ärligt men det kan jag ju fixa till om ni tycker så.

Ventrilo: Ventrilo - Ja men min mic är trasig får en ny i veckan.

Kontakt information: Ingame så är det igenom Citrx eller Gomage och Utanför spelet - Skalman_912@hotmail.com

Tidigare Guilds: Detta har varit ganska upp och ner för mig.
Tidigare guilder på Shattered hand är följande -
Kaos Contingecy detta var dock långt tillbaka till the old days of 60.
Sedan har det blivit en massa komplikationer med From the ashes, kommer en liten förklaring.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guilds:
Kaos Contingency var jag med i på 60 som sagt med en annan rogue vid namn Líno (night elf) dom lämnade jag PGA att jag migrerade tillbaka till mina ursrungliga server The venture co, men detta är mindre intressant.

From the ashes - Där vart jag acceptad som Trial och det varade i ca 3 veckor.

När jag joinade visste deras Melee CL om att jag hade bytt account men om jag kunde göra DPS och skötte mig bra så fick jag stanna.
Där kom en annan Rogue in i bilden och hackade på mig genom denna CL, detta vart lite fucked up om jag får säga så.
Hur som helst så sa denna Rogue som dock hade varit med i From the ashes i några år att CL skulle kicka den dära "EBAY" killen eller så skulle han lämna själv. Utan någon riktigt förklaring så vart jag kickad.
Fick reda på sedan att orsaken var att jag hade bytt account.

Varför söker du till Ad Interim?
Letar efter en seriös guild med bra människor i, har dock bara pratat med Nostro en del och han verkar vara en riktigt härlig person och jag hoppas då förstås att ni andra också är det.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
DPS då såklart.
Sedan en Rogue som alltid är förbered till raids och liknanade, jag ger inte upp om vi whipar i någon instance, det hör till själva spelet.
Jag är oftast en ganska glad person och försöker peppa folk när det går dåligt.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Som jag sa innan, hoppas och tror att ni är en seriös guild med trevligt folk i som kan ge mig nya vyer av spelet som jag ännu inte upptäckt.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Citrx

Känner du någon i guilden? Nej

Speltid: Just nu så är det kanske 2-3 dagar eftersom jag är guildlös så jag PvPar bara lite då och då.
Men jag kommer kunna leva upp till 4 dagar i veckan.

/played: 91 dagar på denna gubbe dock sammanlagt som rogue ha r jag lagt ner kanske runt 110 dagar.

Erfarenhet: Pre TBC så har jag downat twins med Kaos contingency samt Razuvious i Naxx.

Nu i TBC så har jag erfarenhet upp till Vashj och sedan solarian.

Övrig infomation: Ja nu ska jag förklara min lilla Trade här,
Som jag sa innan så har jag spelat Rogue på Shattered hand innan, den Roguen som jag hade bytte jag bort mot en horde (Rogue) när tbc kom för att spela med jätte många IRL kompisar.
Tillslut så la nästan alla ner utom en som var på denna server och då täntke ju jag såklart att varför inte byta igen (7 månder senare) och spela med han istället så det gjorde jag och nu är jag här.

Här är Armory på mina gamla Rogues om ni skulle vilja ha det -
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Nixoo
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&n=L%C3%ADno
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Citrx - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Citrx - Rogue ( Denied )   Citrx - Rogue ( Denied ) Icon_minitimefre nov 23, 2007 1:02 am

Så det är inte ditt orginalkonto? är Citrx transferat till ett annat konto eller är det ursprungskontot Citrx finns på?


Mvh

Stroker
Officer of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Citrx
Gäst




Citrx - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Citrx - Rogue ( Denied )   Citrx - Rogue ( Denied ) Icon_minitimefre nov 23, 2007 1:32 am

Detta är inte mitt ursprungskonto detta är ett konto som jag har bytt med en kille som jag delvis har ganska bra kontakt med.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Citrx - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Citrx - Rogue ( Denied )   Citrx - Rogue ( Denied ) Icon_minitimefre nov 23, 2007 2:25 am

Nej tack, Vi vill inte ha folk som har tradad/köpt/bytt konton!

Denied!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Citrx - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Citrx - Rogue ( Denied )   Citrx - Rogue ( Denied ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Citrx - Rogue ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Nokii - rogue (denied)
» Pozgle - 70 rogue ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: