Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rhiina - Hunter (Accpterad)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Rhiin­a
Gäst




Rhiina - Hunter (Accpterad) Empty
InläggRubrik: Rhiina - Hunter (Accpterad)   Rhiina - Hunter (Accpterad) Icon_minitimetis nov 27, 2007 11:01 pm

Halloj grabbar! (kanske töser också, allt i jämlikhetens namn)

Jag heter Erik Barkfors, en grabb på 19 bast från Sveriges mitt (Skåne! Lund om ni vill vara noggranna). En gång Naturvetare på Gymnasiet, nu underbetald maskinoperatör (i väntan på framtida studier, kanske bör tilläggas!). Inbiten och rutinerad datanörd enligt vissa, genialisk super-snygging enligt andra (bland annat min kära mor). Min tid spenderar jag helst vid datorn vid diverse spel (TAM FORTRASS 2!) eller min Xbox 360. Annars är umgänge med kompisarna alltid trevligt. En gång Hardcore-Raider, nu inte alls. Då intresset för raids sakta men säkert svalnade i min guild sade jag till sist upp min prenumeration. Men då min kära vän Amathena anslöt sig till era ranker beslutade jag mig för att jag kanske också borde göra ett försök.

THIS IS RHIINA!

Namn: Rhiina

Klass: Hunter

Ålder: 19

Proffesion:
Mining/Engineering(365)

Nuvarande Specc:
Beast Mastery (41/20/0)
http://www.wowhead.com/?talent=cVbR0gxRquVoVVbRV

Villig att byta specc?
Jadå, har stor MM erfarenhet. Har aldrig varit Surv dock, men det kan kanske vara kul... Wink


Attunements:
Kan tyvärr inte svara på detta på rak arm, jag har tyvärr inte aktivt eftersträvat attunement för varken BT eller Hyjal. Men det är möjligt att jag är en bit på vägen ändå.

Ventrillo:
Har Ventmix och fungerande Mic.

Kontakt information:
Då mitt account är inaktivt så via mail/msn på "erik.barkfors@gmail.com" eller skype under nicket "mortalsin_".

Tidigare Guild(s)?
KaoS Contingency

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Är tekniskt sett fortfarande med i KaoS, men anledningen till att jag vill lämna är (som Amathena också nämde i sin app) att KaoS i princip har kollapsat. I stort sett alla dom "core"-spelare som höll igång guilden pre-TBC har idag lämnat eller slutat spela helt. Därför har ledarskapen lämpats över på dom som är mindre lämpliga eller dom som inte har något intresse att hålla guilden levande. Känns helt klart deprimerande att se en guild man varit med i snart två år dö...

Varför söker du till Ad Interim?
Främst kanske nostalgi, jag saknar känslan av att se sina framgångar i en instans. Euforin av att sänka en ny boss, vreden av en 1% whipe. Att dela framgångar och motgångar med kamrater. (Och epics självklart Very Happy)

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag är en person som har lätt att se skillnaden mellan lek och allvar, jag spelar för att ha kul men har stenhård fokus när det gäller. Har lätt att ta till mig tactics och jag känner min klass väl (har trots allt spelat på min hunter i 2½ år Razz). Jag må inte gilla att farma för raids osv, men nog fan gör jag det ändå. Är inte heller rädd för att ta emot kritik, allt som gör mig till en bättre spelare är positivt.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Ett guild med seriös atmosfär när det gäller, men som kan slappna av när det inte är riktigt lika viktigt. Mer än så behövs knappt enligt mig.

Gear:
Är kanske inte lysande, mest Kara/Gruul grejjor. Har lite points att handla för när season 3 kommer också.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Rhiina

Känner du någon i guilden?
Är gammal klasskamrat och guildkompis med Amathena sen många år. Vi har spelat tillsammans under 2½ år nu.

Speltid:
Har iofs inte spelat regelbundet på ett tag nu, men innan så låg det kanske runt raidtider+2 timmar per raiddag.

/played?
Inte säker, men definitivt över 100 dagar, ett höftskott är kanske 116 dagar.

Erfarenhet?
Pre-TBC: MC, BWL, AQ(Twins Nere), Naxx (Instructor).
TBC: Kara, Gruul, TK (Void Reaver).

Övrig infomation:
Om jag blir accepterad kan jag aktivera mitt konto direkt, men annars känner jag inget större sug att spela. Annars är det inget jag känner jag vill tillägga på rak arm, alla frågor besvaras gladeligen.


Vänligen

Rhiina
Till överst på sidan Gå ner
meskii
Officer
Officer



Antal inlägg : 39
Registration date : 07-10-10

Rhiina - Hunter (Accpterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rhiina - Hunter (Accpterad)   Rhiina - Hunter (Accpterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 1:16 am

Riktigt snygg apply! Du verkar vara en skön kille. Gearen är sådär men du har enchantat allt och har bara blåa sockets och det räcker för mig. Din erfarenhet är ett stort plus också. Jag vill ge dig en tryout.

Kommer att kontakta dig via msn för lite mer info så om nån med lustigt namn addar dig så borde det vara jag Wink
Till överst på sidan Gå ner
Rhiin­a
Gäst




Rhiina - Hunter (Accpterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rhiina - Hunter (Accpterad)   Rhiina - Hunter (Accpterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 1:30 am

Låter bra Smile

Borde vara inne på msn mellan 16:00-23:00 vardagar, och snart är det DH då blir det 24-7 Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Amathena

Amathena


Antal inlägg : 15
Location : Skåne
Registration date : 07-11-23

Rhiina - Hunter (Accpterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rhiina - Hunter (Accpterad)   Rhiina - Hunter (Accpterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 1:30 am

Riktigt schysst kille, har lirat med honom jätte länge och han är en av mina bästa IRL polare ;> Härligt att han får en chans!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rhiina - Hunter (Accpterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rhiina - Hunter (Accpterad)   Rhiina - Hunter (Accpterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rhiina - Hunter (Accpterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter ( Denied )
» Hunter ( Denied )
» Meskii - 70 Hunter ( Accepterad )
» Xlosties - 70 hunter ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: