Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan (Accepterad)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 1:53 pm

Hallo!

Jag heter Lars Grafström, är en kille på 17 år och bor i lilla hörby. Inbiten och rutinerad wow spelare sen 3 år tillbax Är jag ej i plugget spendera jag min tid helst vid datorn där jag lyssnar på musik chatta llr spelar wow Very Happy . Annars är umgänge med kompisarna alltid trevligt.

Detta är Ezera!

Namn: Ezera

Klass: Druid

Ålder: 17

Proffesion:
Alchemi 363/Herballism375

Nuvarande Specc:
Feral 0/47/14


Villig att byta specc?
Om jag är så illa tvungen

Attunements:
Har inte varit så aktiv på senaste tid pga olika anledningar

Ventrillo:
Har Ventrilo och fungerande Mic.

Kontakt information:
Ni kan alltid nå mig ingame men det går också bra via mail/msn på "mystavie@hotmail.com"

Tidigare Guild(s)?
Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Är egentligen kvar i daemonicus, men anledningen till att jag vill lämna är att jag allt mer börjat ledsna på vissa saker i daemonicus och har därför tyvärr blivid från att varit en mycket aktiv spelare till en inaktiv spelare Crying or Very sad men vill spelar och har trevligt igen och när jag spelar så satsar jag 100%

Varför söker du till Ad Interim?
Främst kanske för att det finns några trevligar föredetta daemonicusare i denna guild, men även för att min syster har gjort en apply och vi två liksom hör ihop.. vi har alltid spelat ihopa sen vi börjat spela wow. Jag saknar faktist känslan av ett bra guild som vill ha framgångar i en instans.glädjen över att ha downat en ny boss, vreden av en 1% whipe. Att dela framgångar och motgångar med kamrater.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag är en trevlig prick som är alltid lätt att ha för olika trevligheter vare sig det är heroic en vanlig instans ett raid llr bara farming jag ställer alltid upp. Kan se skillnaden mellan lek och allvar, jag spelar för att ha kul men har fokus när det gäller. Har lätt att ta till mig tactics och jag känner min klass väl har spelat med min drulle i 3 år nu. Är inte heller rädd för att ta emot kritik, allt som gör mig till en bättre spelare är positivt.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Ett guild med seriös atmosfär när det gäller, men som kan slappna av när det inte är riktigt lika viktigt.

Gear:
Kanske inte så lysande just nu men som jag sa så har jag varit inaktiv ett tag... men det vill jag ändra på



Känner du någon i guilden?
Japp känner Bewillow dahlo och Lilltjejen som allihoppa e gamlar daemoncusare Very Happy

Speltid:
i princip 24/7 det vill säga varenda minut på min fritid.

/played?
ja kan ju alltid titta upp det men skulle tro att det ligga på lite över 200

Erfarenhet?
hm... alla som kan lite om Daemonicus vet vilken progress daemonicus har gjort ...
Pre-TBC: MC, BWL, AQ 40, Naxx
TBC: Kara, Gruul

Övrig infomation:
Vill gärna joina med min syster Azera eftersom vi hör ihop hon har också gjort en apply . Har inget jag känner jag vill tillägga på rak arm, alla frågor besvaras gladeligen.


Vänligen
Ezera
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 2:57 pm

En fundering bara, vad skulle hända om en utav er blev rekryterad och inte den andra? samt ifall båda skulle bli rekryterade men det visar sig att det inte fungerar med en utav er, lämnar båda två då?


Mvh

Stroker
Officer of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Azera
Gäst




Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Svar   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 3:12 pm

Hej Ströker !

Ja du om bara en får joina guildet är det ju tyvärr så att ingen lär joina Sad

Men om båda får joina så lovar jag nog att ni ej komma ångra ert beslut... vad lämnandet av ett guild beträffa så är daemonicus då det första guildet vi lämnar den dagen vi joina ert ... vilket ju borde talar om att vi är seriösa spelare.

Vänligen Azera
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan (Accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: