Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 (x-realm)Elth - Humanoid Mage

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Elth
Gäst




(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 9:51 am

Namn: Elth

Klass: Mage

Ålder: 22

Proffesion: Enchanting och Tailoring

Nuvarande Specc: 13/45/3 för jag anser att det är den bästa för PvE. Visst amn kan ta bort dragon's Breath men den är bra att ha Smile

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Givetvis är jag det men är det till frost så nerfar jag mig jävligt mycket

Attunements: Tyvärr inte börjat på någon av det efter som detta ha varit min alt sedan TBC kom ut. Ha kört med min präst som jag har gjort en application med innan (maian)

Ventrillo: Har ventrilo och mic som funkar

Kontakt information: Antingen kan ni adda mig på MSN (didjik@hotmail.com) eller om ni har en char på Lightning's Blade så finns jag på elth eller maian

Tidigare Guild(s)?
Samma som på maian men kan ta det igen. Blood Reavers som är en friends guild först men som har raidat varje vecka i karazhan i alla fall. Har också varit i en guild som heter Sjätte Tunnan där jag raidade Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, SSC och The Eye (void reaver)

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Vill egentligen lämna Lightning's Blade mest av allt för att det är så sjukt dåligt progress på denna servern. Lämnade Sjätte Tunnan för att jag inte riktigt trivdes med folket

Varför söker du till Ad Interim?
Vill ha en guild som raidar lite mer än bara karazhan ochdet är ju alltid ett plus att alla är svenskar

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
En trevlig och snäll person som kan hjälpa någon med en instance även ifall jag inte behöver något där eller bara vill ha hjälp med ett quest.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Förväntar mig att ni ska raida hyfsat mycket (2-4 dagar i veckan)

Gear: h*tp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Elth
Ser att den är lite slö på att uppdatera men har ett anat off-hand och en annan ring

Känner du någon i guilden?
Nej det gör jag inte

Speltid: Är arbetslös så det blir en heldel

/played? 119 dagar och 11 dagar som 70

Erfarenhet?
Karazhan, Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, SSC (alla bossar utom Leotheras the Blind), The Eye (void reaver), Doomwalker, Doom Lord Kazzak men som sakt ingen erfarenhet i Zul'Aman.

Övrig infomation: Ha varit min alt men kommer att bli min main ifall jag nu kommer in efter som jag är ganska trött på att heala.
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 10:11 am

Elth skrev:


Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Förväntar mig att ni ska raida hyfsat mycket (2-4 dagar i veckan)
.

Vi raidar 5 gånger i veckan samt att fredag och lördag finns det även raids för dom som vill good enough?
Till överst på sidan Gå ner
Elth
Gäst




(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 10:28 am

aa nice jag fredag och lördag är skönt att vara ledig så
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 1:26 pm

hade ju vart bra med en Länk till armory eller skriva ner ditt namn / server så man kan kolla hur din gear ser ut!
Till överst på sidan Gå ner
Elth
Gäst




(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 1:32 pm

kan inte länka men om du kollar på ansökan så står det en link
h*tp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Elth
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 3:51 pm

ehm cajza hans user namn och han har försökt länka om du kollar, men armory sidan är muppad atm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Elth
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 7:00 pm

Jaa nu ser jag.

Gearen är inget fel på ialfall.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitimemån dec 03, 2007 7:02 pm

Kontakta stroker ingame från valfri lvl 1 char.

såg att jag missade dig igår ingame, la till din msn
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





(x-realm)Elth - Humanoid Mage Empty
InläggRubrik: Sv: (x-realm)Elth - Humanoid Mage   (x-realm)Elth - Humanoid Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
(x-realm)Elth - Humanoid Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» x-realm Hunter (Denied)
» 70 Mage (Denied)
» Mage. (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: