Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Warrior, protection! (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Doral
Gäst




70 Warrior, protection! (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 Warrior, protection! (Denied)   70 Warrior, protection! (Denied) Icon_minitimetis dec 04, 2007 9:02 pm

Namn: Mikael Wiberg

Klass: Går i gymnasiet, Teknik linje med inriktning Robot teknik / security

Ålder: 17

Proffesion: BS / Mining, har även andra 70s som jag kan göra epic spellthreads etc.

Nuvarande Specc: Protection --- >
Är så klart villig att byta specc om det inte passar er.

Villig att byta specc? Ja.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Jag är på Heroic Arcatraz questen för BT prequesten... Hyjal har jag inte börjat med men kan fixa den om det är ett måste.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Självklart, erfaren raidare sedan 2 år tillbaka då jag körde som både raid leader och officer. Har även varit GM för några karazhan / gruul guilder nu på 70 där jag ledigt raidsen. Inga problem att prata eller nåt sådant.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Jag är online mestadels av tiden jag inte är i skolan. Ni kan nå mig på antingen Doral ( min warrior ), Zhamin ( min rogue ) eller Josha ( min mage ). Mest troligt är Josha som jag just nu pvpar med!

Tidigare Guild(s)? Många... Everlasted, Signatures, Daemonicus osv, dom flesta bra guilder på lvl 60 =P Men även nu i 70.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Everlasted trivdes jag inte med folket i, och dom flesta för jag tycker det fanns allt för många slackers. Det vill säga dom som kommer för att få epics, inte för att göra nåt för guilden / guildens progress. Dom kommer online när det är raid tid sen loggar dom ut.

Varför söker du till Ad Interim? Hoppas få joina en trevlig och bra raiding guild, mycket sugen på att raida nu på 70, har bara dragit igenom Gruul, Karazhan och ytterst lite trash i SSC. ( Loot reaver också )

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag hoppas jag kan medföra mycket bra tanking, samtidigt som lite skratt och trevlig stämning! Det är viktigt enligt mig, att dom flesta kan skratta samtidigt som dom är seriösa och fokusrar!

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Snabb progress... ha det trevligt osv! Det som en guild ska ha ! Wink

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Ideal har varit med där... nu känner jag dock ingen men jag har hört en massa bra om er så att...

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Så länge jag kan, svårt att säga specifika timmar men jag har inga träningar eller så, så att det blir väl en 6 h om dagen iaf, om jag har läxor eller slutar sent, men jag är ytterst aktiv, Skulle tippa på en 8h om dagen iaf i venten.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär? Med min warrior har jag 60 dagar played time. ( sammanlagt spelat konstant WoW i 3 år snart, sen det kom ut vill säga, har erfarenhet av nästan varje klass )

Erfarenhet? som sagt, Lite SSC ( kollat på när polare lirat BT osv ) Karazhan / Gruul!


Vore riktigt kul om man kunde få en chans, vet att min gear inte är den bästa på denna gubbe men ni kan knappt få en mer aktiv spelare, desutom är jag duktig på att spela! Utan att skryta, jag har faktiskt tankat Karazhan åt Daemonicus nu på 70! Razz Dom ville ha med mig i guilden faktiskt men då hade jag redan en guild så att...

Jag hoppas att vi hörs! Tack för mig! =)


Btw, min armory länk verkar inte fungera... desutom är den inte uppdaterad på flera veckor... aja jag vet inte varför, vi för höras in game! det är inget problem för mig iallafall.
Till överst på sidan Gå ner
Doral
Gäst




70 Warrior, protection! (Denied) Empty
InläggRubrik: Wops   70 Warrior, protection! (Denied) Icon_minitimetis dec 04, 2007 9:10 pm

Nu kanske det såg ut som om jag var grön gearad men där är jag ju inte Razz Är full epic, saknar ett chest som nu är blått, har 13600 hp obuffad, ca 65% avoidance, 15.6k armor! Allt obuffat. Tack!
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

70 Warrior, protection! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Warrior, protection! (Denied)   70 Warrior, protection! (Denied) Icon_minitimeons dec 05, 2007 10:25 am

Du har väldigt lite raiding erfarenhet och tanks måste kunna fighterna bäst
av alla
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Warrior, protection! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Warrior, protection! (Denied)   70 Warrior, protection! (Denied) Icon_minitimeons dec 05, 2007 10:41 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Doral

sen 27 nov iaf

vi har inte mycket kvar innan t6 dvs Kael innna vi drar in i Hyjal, så tror inte det är någon guild för dig att söka; ledsen men du får nog söka ett annat gille
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Warrior, protection! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Warrior, protection! (Denied)   70 Warrior, protection! (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Warrior, protection! (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ooden Da Warrior (Denied)
» 70 Dps warrior ( Denied )
» Warrior Application (Denied)
» 70 galen dps warrior! ( Denied )
» dps/ tank warrior wtj (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: