Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Kallegack - Hunter ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kallegac
Gäst




Kallegack - Hunter ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Kallegack - Hunter ( Denied )   Kallegack - Hunter ( Denied ) Icon_minitimelör dec 08, 2007 10:33 pm

Namn: Jimmy Rasmusson (ingame Kallegack)

Klass: Hunter så klart Smile

Ålder: 15 vårar

Proffesion: Skinning/Leatherwork båda 375

Nuvarande Specc: 41/20/0 BM specc för jag tycker man gör bäst dps som hunter då.

Villig att byta specc? Ja klart, allt för att downa bossar Smile

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. så vitt jag vet har jag inte börjat med det.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Har vent och fungerande (ny) mick

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Msn Jimmy_rasmusson@hotmail.com eller Ingame på Kallegack eller Thaholyman. för det mesta på Kallgack

Tidigare Guild(s)? Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? vi fick inte ihop 25 mana raids, så då står man där i IF och hoppar på rutor när man vill in och downa nya och gamla bossar i tk och ssc. Man vill ju utvecklas och komma vidare i sitt 24/7 spelande.

Varför söker du till Ad Interim? Känner många där och vill raida så mycket som möjligt, helst 4-6gånger i veckan, har hört goda saker om er från dem som redan spelar i AD. Very Happy

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Aktiv och focuserad när det gäller, kan också vara trevlig och rolig. (för det mesta) Very Happy

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att ni ska vara focuserade när det gäller men ändå ha roligt vid raidandet och utanför raidandet Smile

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. men den stämmer inte har t5 shoulders och vengeful axe med 35 agi och vengeful helmet.

Känner du någon i guilden? Yes, Bewillow, Sándell, Ezera, Azera och Thunderfall och Dahlo IRL.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? för mycket, 16:00 till 24:00 vardagar och när man vaknar på helgen 10:00 till 03:00-04:00 Smile

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 62 dagar med allt och 40 dagar i 70 Very Happy

Erfarenhet? SSC: Lurker Hydross och trys på Morogrim och Leotheras the blind
TK: Al'ar Void och Solarion
och sen dom Hela kara och några i ZA
Övrig infomation: Förra ansökan blev missuppfattad, men denna är nog ok Razz
Till överst på sidan Gå ner
Kallegac
Gäst




Kallegack - Hunter ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kallegack - Hunter ( Denied )   Kallegack - Hunter ( Denied ) Icon_minitimelör dec 08, 2007 10:47 pm

armoryn kom visst inte med denna gången.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kallegack - Hunter ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kallegack - Hunter ( Denied )   Kallegack - Hunter ( Denied ) Icon_minitimelör dec 08, 2007 11:15 pm

som jag skrev innan sjysst och trevlig kille Very Happy Gör bra ifrån sig i raider och har bra dps ... om det behövs en hunter till kan jag rekomendera honom Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kallegack - Hunter ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kallegack - Hunter ( Denied )   Kallegack - Hunter ( Denied ) Icon_minitimesön dec 09, 2007 3:06 am

Kallegac skrev:

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
vi kommer aldrig framåt längre sista killen var solarion men tycker inte det är speciellt kul att wipa på hydross hela tiden. vill komma vidare med raidandet och vet att ni progressar.

Så skrev du i din förra application

Heartillý skrev:
Jag kan säga direkt att det är väldigt dålig inställning.

Jag vill absolut inte ha folk som " inte tycker det är kul att whipa "

Alla guilder kommer fastna på nya bossar, whipa ibland på farmbossar, då byter man inte guild.

Tack för din ansökan men nej tack!

Denied!

Jag har inte ändrat mig, första intrycket va dåligt jag köper inte att man gör ny application och tar bort det man skrev i sin första application som gjorde att man inte fick en tryout och tro att man har en större chans att komma in bara för man gör en ny application och ändrar det, du har redan gjort bort dig.


DENIED!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kallegack - Hunter ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kallegack - Hunter ( Denied )   Kallegack - Hunter ( Denied ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kallegack - Hunter ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter ( Denied )
» Hunter ( Denied )
» Dwarf Hunter (denied)
» Xlosties - 70 hunter ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: