Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Efonita Mage Application! (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Efonita
Gäst




Efonita Mage Application! (Denied) Empty
InläggRubrik: Efonita Mage Application! (Denied)   Efonita Mage Application! (Denied) Icon_minitimelör jan 05, 2008 6:09 pm

Min mage heter Efonita jag som spelar är 16 år.
Mina Proffessions är Skinning o tailoring båda 375.
Min specc just nu är PvP Frost Men har spellfire set så Jag är villig att specca frost. Är PvP för jag har pvpat mycket men har tröttnat på det och vill gärna börja PvEa igen.
Jag har Mount hyjal quest klar men inte BT
Jag har Ventrilo och en fungerande mick för att kunna vara aktiv i raidandet.
Jag var med i Reload Men deltog inte i raidande, Leavade guilden strax innan den disbandade. Tyckte inte guilden passade mig som person och jag hade inte roligt i den guilden.
Jag tror jag kan vara bra för Ad Interim för att jag är väldigt aktiv och positiv till raidande.
Jag förväntar mig att Ad interim gör bra ifrån sig i Raids för jag tror att guilden har stort potential att komma långt.
Armory Länk: Sidan fungerade inte när jag gjorde min application men ska försöka lägga in en länk så fort som möjligt kan vara så att jag har PvP gear också men Mickiie har sett min gear I allafall.

Jag känner inte någon i guilden men jag har hört att guilden är en bra raiding guild.
Jag vet inte hur mycket jag spelar under en vecka är olika men spelar ungefär 3-4 timmar varje dag. Om inte nåt viktigt dyker upp.
har 41 dagar Played på min mage.
Har inte så mycket erfarenhet mest från Karazhan och Gruul men Jag lär mig snabbt och kan leta upp tactics för bossar och se filmer om de behövs för att lära mig.

Ja de var allt ifrån mig om de finns nåt ni vill fråga så är de väll bara whispra mig.
Hälsningar Efonita.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Efonita Mage Application! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Efonita Mage Application! (Denied)   Efonita Mage Application! (Denied) Icon_minitimelör jan 05, 2008 9:06 pm

Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Efonita Mage Application! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Efonita Mage Application! (Denied)   Efonita Mage Application! (Denied) Icon_minitimetis jan 08, 2008 6:42 pm

Jag pratade ju med dig ingame och i ventrilo och som jag sa så har vi precis tagit in några nya mages. Vi får vänta att se ifall vi behöver ta in en till, men häng kvar och håll dig uppdaterad så får vi se hur läget blir. Denied tills vidare.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Efonita Mage Application! (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Efonita Mage Application! (Denied)   Efonita Mage Application! (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Efonita Mage Application! (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior Application (Denied)
» 70 Mage (Denied)
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: