Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Aktiv Mage (Accpeterad)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Djoppah1
Gäst




70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimelör jan 05, 2008 7:32 pm

Namn: Djoppah (Irl Andreas)

Klass: Mage

Ålder: 22 i februari

Proffesion: 375 shadow tailor 308 enchanting (skillar atm)

Nuvarande Specc: Frost atm kört lite pvp men speccar efter guildens behov

Känner du någon i guilden? Inte vad jag vet

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Det var en svår fråga vet faktiskt inte iaf rent för mycke Razz

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Total time played 59 days 20 hours 37 minutes

Erfarenhet? Endast Karaxhan clear och försök på gruul (med min druid på annan server)

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag är skåning xD

Tack för mig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Djoppah
Gäst




70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimelör jan 05, 2008 7:43 pm

Det blev något fel där halva försvann :S

Postar en ny här :S

NNamn: Djoppah (Irl Andreas)

Klass: Mage

Ålder: 22 i februari

Proffesion: 375 shadow tailor 308 enchanting (skillar atm)

Nuvarande Specc: Nuvarande Specc: Frost atm kört lite pvp men speccar efter guildens behov

Villig att byta specc? Ja

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Behöver ta Qn och döda Lady Vashj och Kael'thas. Bt kedjan har jag börjat på behöver atm arca e klar med kedjan innan SSC ganska snart

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Ja är bara lite blyg i början

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Ingame Djoppah eller MSN Big_jig@santajunk.com

Tidigare Guild(s)? GameOn, Adversius Luminarium

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? GameOn är pvp guild och jag vill köra pve så lämna dem för Adversius Luminarium men känns fel där vill raida med svenska som huvud språk

Varför söker du till Ad Interim? Vill se mer av spelets endamge content och ni värkar en bra guild

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Framför allt en 70 mage och jag som person mycke humor (bra humpr vet jag ej men Razz) Ja en aktiv raidande mage

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Ha roligt vara med om progress

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Inte vad jag vet

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Det var en svår fråga vet faktiskt inte iaf rent för mycke Razz

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Total time played 59 days 20 hours 37 minutes

Erfarenhet? Endast Karazhan clear och försök på gruul (med min druid på annan server)

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag är skåning xD
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimelör jan 05, 2008 9:07 pm

Till överst på sidan Gå ner
Bewillow

Bewillow


Antal inlägg : 29
Age : 45
Location : Sibbhult/skåne
Registration date : 07-11-10

70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimelör jan 05, 2008 11:03 pm

Har inte du spelat med Daemonicus om inte jag minns fel ????
Till överst på sidan Gå ner
Djoppah
Gäst




70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimelör jan 05, 2008 11:58 pm

Hmm jag är dålig på namn så mycke möjligt.. Har även gjort arca delen så för Bt behöver jag bara in i SSC o ta nästa Q kedja!
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitimemån jan 07, 2008 4:46 pm

Kontakta snipplarn ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Aktiv Mage (Accpeterad) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Aktiv Mage (Accpeterad)   70 Aktiv Mage (Accpeterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Aktiv Mage (Accpeterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage. (denied)
» Mage ( Denied )
» 70 Mage (Denied)
» 70 Mage (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: