Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mage Ansökan (Accepterad)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Latho1
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 5:13 am

Namn: Latho (Fredrik irl)

Class: Mage

Ålder: 19år, 20år den 29/2 (eller 5år. skottårsbarn, yay)
-------------------------------------------------------------------------------------
Profession: Alchemy / Herbalist (Potmaster).
Kan de flesta Pots/elixirs, men bara några enstaka Flasks.
(Linkar alla drycker jag kan ingame om de skulle vara intresse för de) Cool
-------------------------------------------------------------------------------------
Nuvarande specc: Frost (2/0/59) 2 i arcane för Polymorph.
Har lirat Fire sen några månader innan TBC släpptes, Ville prova Frost
lite grann. Rolling Eyes

Villig att specca om: Javisst!
-------------------------------------------------------------------------------------
Attunements:
Molten Core Klar!
Blackwing Lair Klar!
Naxxramas Icke Klar!
Karazhan Klar!
Mount Hyjal Saknar båda Vialsen Suspect
Black Temple Ska snacka med NPC'n i SSC för få nästa del i detta PreQ.

Ventrilo: Har både Vent och Mick. använder dem gärna bara det inte stör raiden ofc!
-------------------------------------------------------------------------------------
Hur ni når mig:
Msn: Senseidrake88@hotmail.com
Ingame: under nicket "Latho"
MobilTelefon: Bortslarvad Atm, kommer uppdateras när den upphittas (kan de icke utantill) Embarassed
-------------------------------------------------------------------------------------
Tidigare Guilds, Varför inte kvar:

Lights Out: Lirade där som Hunter Pre TBC, bytte till Mage lagom till TBC.
Lämnade för att: Guilden disbandade Crying or Very sad

Addicted: Lirade där med Magen genom hela Karazhan och Gruuls Lair.
Lämnade för att: Guilden Mergade med Shades of Oblivion.

Shades of Oblivion: Lirade här som Paladin och lirade fram till Vashj / Kael'Thas (Fas 2 Vashj, har inte provat Kael)
Lämnade för att: De mergade med Reject (tror jag) och vart Alter Ego.

Alter Ego: Var med en raid där på Al'ar som Paladin.
Lämnade för att: Jag inte orkade Heala mer, vill vara dps. Samt hade ingen tid att lägga ner på raids, så rerollade Horde på Magtheridon för ca en månad sen och lirade smått inaktivt ett tag. Sleep

-------------------------------------------------------------------------------------
Varför söker jag till Ad Interim? :
För att jag vill börja raida igen som Mage, Vill ha något att lägga ner min annars trökiga fritid i. tongue
-------------------------------------------------------------------------------------
Vad kan jag tillföra till Ad Interim? :
Ja, en trevlig och mycket aktiv Mage med lite allmänn kunskap om ex antal bossar. Cool
-------------------------------------------------------------------------------------
Vad förväntar jag mig av Ad Interim?:
Raid tid! Trevligt folk! Begär inge mer Cool
-------------------------------------------------------------------------------------
Gear: Den är lite rostig Neutral
Har 3% mindre Spell Hit (medräknat talent) än Maxantalet (16% av vad jag hört)
link -->
Har Badge Reward offhand "Frost", Såg att jag hade "Fire" offhanden på Armoryt (equippa fel då Armory uppdaterades) Embarassed
-------------------------------------------------------------------------------------
Känner jag någon i Guilden?:
Outto känner jag sen ett tag tillbaka, Varit Guildies ett bra tag (Trevlig Grabb!), har dock inte lirat på SH på ca en månad så vet inte exakt vilka som spelar fortfarande, kan känna fler Cool
-------------------------------------------------------------------------------------
/played:
47dagar 20timmar
25 dagar 3 timmar som 70.
-------------------------------------------------------------------------------------
Erfarenhet:
Zul'Gurub Hela som Hunter, Mage, Rogue.
AQ 20 Hela som Hunter, Mage, Rogue.
Molten Core: Hela som Hunter, Mage, Rogue.
Blackwing Lair: Hela som Hunter, Mage.
AQ 40: Allt utom C'thun (whipe fas 2, 60%) som Hunter.
Naxxramas: Hela Spider Wing, 3/4 Abomination Wing samt första 2 bossar i resterande Wings som Hunter.
Karazhan: Hela som Mage, Paladin
Zul'Aman: Hela som Paladin, Första som Mage.
Gruuls Lair: Hela som Mage, Paladin
Magtheridons Lair: Hela som Paladin
Tempest Keep(eye): Alla Bossar utom Kael'Thas nere som Paladin.
Serpentshrine Caverns: Alla utom Vashj nere som Paladin.
-------------------------------------------------------------------------------------
Övrig Info:
Arbets sökande dagdrivare.
Inga nuvarande Sporter / aktiviteter.
WoW Beroende Embarassed
-------------------------------------------------------------------------------------

Väntar på ert svar. Cool


//Latho Out
Till överst på sidan Gå ner
Latho
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 5:16 am

Amory Linken kom klart inte med.....
Sleep Sleep
Till överst på sidan Gå ner
Latho
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 5:25 am

Note to Myself: Gör alldrig en apply 3 på morgonen. No

Glömde Speltid: Kan lira alla dagar utom Fredag, Lördag, Söndag.
Till överst på sidan Gå ner
meskii
Officer
Officer



Antal inlägg : 39
Registration date : 07-10-10

Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 12:53 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Latho

Helt klart en imonerande apply Smile Speciellt eftersom den var gjort kl 3 på mogonen Wink Du får vänta på svar från våran mage cl
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 2:47 pm

snyggare apply får man leta efter.. serri, Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 11:19 pm

appen är bra men hans gear däremot är ett stort - :/
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimesön jan 06, 2008 11:34 pm

aaja, ändrar man en del gems och enchants så får han upp sin spell-dmg till en duglig nivå imo. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimemån jan 07, 2008 12:39 am

heej latho Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimemån jan 07, 2008 12:50 am

Väldigt bra spelare albino
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitimemån jan 07, 2008 4:55 pm

Kontakta snipplarn ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mage Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Mage Ansökan (Accepterad)   Mage Ansökan (Accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mage Ansökan (Accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: