Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan - Fire Mage (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chessie.
Gäst




Ansökan - Fire Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Ansökan - Fire Mage (Denied)   Ansökan - Fire Mage (Denied) Icon_minitimetor jan 10, 2008 7:03 pm

Tjenare, tänkte börja med att berätta lite om mig själv.

Jag heter Rasmus irl, är 15 basst och älskar att lira WoW på en liten gn0m mage som heter Chessie in-game. Bor i en liten håla i Stockholm som heter Ekerö, här sitter jag fast och lirar dator och umgås med polare mest hela dan. Söker nu tillsammans med Elunex och hoppas på att båda kan få en plats i eran guild, skulle vara roligare att komma in i guildet med någon man känner och samtidigt lära sig känna nya människor!
Spelar både PvP och PvE, lirar arena hyffsat högt men raid suget har kommit tillbaks, därför söker jag till er.
Spelar frost i PvP men respeccar självklart till fire inför varenda raid.


Namn: Chessie

Klass: Mage (Fire)

Ålder: 15

Proffesion: Tailoring/Enchanting
Jag har dessutom några rare recipes om så skulle behövas:
Surefooted (Enchanting), Potency (Enchanting), Executioner (Enchanting)

Nuvarande Specc: Frost som sagt, jag kommer att vara fire till varje raid, med pointsen spenderade i det mest nödvändiga med spececn 10/48/3.

Villig att byta specc? Självklart.

Attunements: Jag måste döda Vashj och Kael'thas på min Hyjal quest, har dessvärre inte börjat på min BT.

Ventrillo: Jag har självklart ventrilo, alla versioner och har fungerande vent och mick.


Kontakt information: Om jag kommer in i guildet så ges min MSN mer än gärna ut, där kan ni nå mig för det mesta.

Tidigare Guild(s)? Exiles, Explosivo, Just Do It

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Exiles = Splittrades
Explosivo = Splittrades
Just Do It = Krävdes att jag skulle vara med på deras farm runs i Karazhan och Zul'aman, Gruul - vilket inte uppskattades så mycket av mig, då jag hellre spiller min tid på att vara med i varje progress run som guildet kör.

Varför söker du till Ad Interim?
Det verkar vara en väldigt bra guild som har en fin raid progression som bara flyter på, att börja raida seriöst igen vore väldigt kul.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Det som jag vet av min experience är att jag är väldigt pratglad i guildchat osv, med det hoppas jag kunna utöka eran community i guilden lite grann.
Som spelare tänker jag ta med pots osv. till varje raid och visa dedication till raid progress.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Raids som blir av flera gånger i veckan först och främst, sen skulle jag se trevliga spelare och en härlig guildchat som en finfin bonus.
Även seriösa raider där folk inte sitter och fnittrar i ventrilo.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Min gear som fire är bra för PvE, har runt 1,1k spelldamage, 35% crit och 150 spellhit. Det kommer tyvärr INTE att funka med att ge ut armory länk p.g.a att jag väldigt mycket spelar som frost och då kommer ni bara att se min PvP gear.
Har hela spellfire set, spellstrike set och sedan fullt från Karazhan/ZA/Gruul/ Någon TK epic, Vengeful dagger som main hand. Nackdelen här är min max hp på runt 6,5k obuffad, vilket jag kan fylla upp genom att sätta på mig lite PvP gear på bossar som det är nödvändigt för.
Jag använder självklart de bästa möjliga enchants och sockets som jag kan ha.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Det ska vi inte gå in närmare på =D, nej men, ungefär 5h om dagen , kan bli mer kan bli mindre.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
Har 50 dagars speltid på min mage, kan min klass mycked väl genom PvP.

Erfarenhet?
Lackar ganska mycket erfarenhet, nackdelen, men jag har clearat Karazhan, Zul'Aman, Gruul, Void reaver. Det här skulle jag skylla på att jag inte har varit med i någon superb guild, men det avgör ni själva hur pass mycket experience jag behöver för att joina guildet självklart.
Jag lär mig däremot fort och kommer att läsa upp på tactics innan jag ska utföra själva bossen.

Övrig infomation:


/ Chessie
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Ansökan - Fire Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan - Fire Mage (Denied)   Ansökan - Fire Mage (Denied) Icon_minitimetor jan 10, 2008 7:15 pm

Fin apply tyvärr är vi inte just nu i behov av fler mages men hör av dig vid ett senare tillfälle så kanske läget förändrats.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansökan - Fire Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan - Fire Mage (Denied)   Ansökan - Fire Mage (Denied) Icon_minitimetor jan 10, 2008 8:22 pm

nej...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan - Fire Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan - Fire Mage (Denied)   Ansökan - Fire Mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan - Fire Mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: