Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Lolki 70 mage ( Accepterad )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
lolki




Antal inlägg : 3
Registration date : 08-02-06

Lolki 70 mage ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Lolki 70 mage ( Accepterad )   Lolki 70 mage ( Accepterad ) Icon_minitimeons feb 06, 2008 9:28 pm

Namn:Lolki

Klass Mage

Ålder:17

Proffesion:engineer/tailor

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.17/0/44, är speccad så för att pvp, Om jag skulle bli accepterad skulle jag föredra att specca 10/48/3

Villig att byta specc? (Ja/Nej)
japp
Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.
Behöver både Vashj och Kael'thas till Hyjal och är på Ata'Mal Terrace quest(första) i BT

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
Jadå, sitter la inte och pratar allt för mycket dock:> men svarar på frågor och sånt såklart

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?jag nås lättast ingame med whispers

Tidigare Guild(s)? ja... guilder som jag raidat i är Dark Embrace, Animalistic, annars Im Lolki hear me ROAR och Ironforge Street elite som bara är skoj guilder jag har med mina irl polare Smile

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Både Dark Embrace och Animalistic disbanda.

Varför söker du till Ad Interim?
För att jag har blivit trött på att pvpa, och är väldigt sugen på att börja spela seriöst pve eftersom det är det som jag gillar mest i wow

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Bra dps i raider, och allmänt snäll/rolig person afro

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Ha roligt, göra bra progress och döda bossar

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Lolki Tror att det är det mesta pve gearen, har ett belt med firedmg också, har 1034 fire dmg och ca 28-29% crit med fire specc vet också att jag har dålig hit (85) men jag försöker skaffa mer och mer Smile

Känner du någon i guilden?
I början av Tbc farmade jag och Dahlo steamvaults tillsammans hehe och vi har typ hållit kontakten.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Från ca 16.00-17-00 (när jag slutar) till 23:00-24:00

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
90 days

Erfarenhet? Pre tbc spelade jag på Genjuros där jag raidade och dödade: Onyxia/hela MC/ hela Bwl/ upp till c'thun i aq40 sen disbanda guilden när Naxx kom :/ och då bytte jag till Shattered Hand. I Tbc har jag clearat kara/gruul/magtheridon i Tk har jag kört och dödat void reaver, sen i ssc har jag fått Lurker till ca 50%, kan också säga att jag lär mig nya bossar snabbt.Har inte kört någon ZA, slutate pvea innan det :/

Övrig infomation: Jag har haft ett ganska långt uppehåll med raidandet pga att jag spelade med samma folk i Dark Embrace och Animalistic, och när dom disbanda och membersarna slutade spela tyckte jag inte att att det va kul att pvea längre och började pvp med mina irl polare, men nu är jag väldigt sugen på att börja raida igen och jag tror att Ad Interim är den rätta platsen.
Är det någonting jag har glömt säg bara till här eller ingame
/ Lolki
Till överst på sidan Gå ner
snipplarn

snipplarn


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-10-22

Lolki 70 mage ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lolki 70 mage ( Accepterad )   Lolki 70 mage ( Accepterad ) Icon_minitimeons feb 06, 2008 11:16 pm

Snacka med Snipplarn ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lolki 70 mage ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lolki 70 mage ( Accepterad )   Lolki 70 mage ( Accepterad ) Icon_minitimeons feb 06, 2008 11:19 pm

Hur go kille somhelst och duglig gear.
Bara fixa attune sen tuta och köra Very Happy

In med honom cheers

Vänta på svar från snipplarNNN

Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lolki 70 mage ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lolki 70 mage ( Accepterad )   Lolki 70 mage ( Accepterad ) Icon_minitimeons feb 06, 2008 11:21 pm

såja där blev jag ägd... Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lolki 70 mage ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lolki 70 mage ( Accepterad )   Lolki 70 mage ( Accepterad ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lolki 70 mage ( Accepterad )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mezzias ,70 mage (accepterad)
» Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: