Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shadow priest ( Accepted )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
jag
Gäst




Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitimetis okt 16, 2007 7:21 pm

Namn:Robin Junhede

Klass:Draenei Priest

Ålder:19

Proffesion:375 tailor och 380 jc

Nuvarande Specc: ska specca 14/0/47, för att jag tycker det är speccet som funkat bäst hittils.. provade ett nu som inte var lika bra!

Villig att byta specc? visst kan jag men jag föredrar att stanna som shadow.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja? oj, det vet jag inte men jag lär väl börja om jag inte gjort det än.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? har mick och vent och använder dem dagligen.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? antingen på min priest eller på nån av mina 2 alts som jag spelar på mest : karth och magdalus

Tidigare Guild(s)? AO

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Den splittras pga att folk inte kom till raids, var inaktiva osv.

Varför söker du till Ad Interim? för att jag har en känsla av att ad interim kan gå långt och ha en bra progress

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Hmm vad kan jag säga, jag har spelat präst nästan varje dag nu i ett halvår så det känns som att jag kan klassen bra nu. jag som person är snäll, hjälpsam trevlig ska jag ränka upp allt lär det här ta timmar så jag stannar på dom 3 Wink

Vad förväntar du dig av Ad Interim? jag förväntar mig trevliga personer som vill komma framåt i raidandet.

Gear:

Känner du någon i guilden? jo pious har jag spelat med i AO

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? det skiftar ofta, men brukar spela mellan 17.00 och 23.00 på vardagar, helgen blir det nog lite oftare.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 48 dagar tror jag det var och 31 på lvl 70

Erfarenhet? just nu har jag bara clearat karazhan gruul's lair och gjort försök på voidreaver

Övrig infomation: har väl inget spec att tillägga.

Mvh Maldevir
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitimetis okt 16, 2007 7:52 pm

Gillar din gear, den är het, Tummen upp för min del.

Vänta på sega mickiee Smile
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitimeons okt 17, 2007 12:57 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Maldevir

gillar allt i denna applicationen..förutom länken till armory (chill det är vanligt)

tummen upp, lycka till pirat
Till överst på sidan Gå ner
syltis
Active Raider
Active Raider



Antal inlägg : 53
Age : 40
Registration date : 07-09-18

Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitimeons okt 17, 2007 1:43 am

Deamoneyes skrev:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Maldevir

gillar allt i denna applicationen..förutom länken till armory (chill det är vanligt)

tummen upp, lycka till pirat

ja samt att cobbe kan behöva nån som visar honom vart skåpet ska stå Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitimeons okt 17, 2007 9:58 am

haha syltis xD
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shadow priest ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest ( Accepted )   Shadow priest ( Accepted ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow priest ( Accepted )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 shadow priest! (Denied)
» Shadow priest applying (denied)
» Shadow preist ( Accepterad )
» Warlock Applying (Accepted)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: