Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Amathena - Rogue ( accepted )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Amathena
Gäst




Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitimeons nov 21, 2007 8:36 pm

Tjenare Ad Interim! Min guild har fallit samman, så nu är de dags att leta rätt på ett nytt hem ;>

Mitt namn är Harald Dyrting, 18 årig grabb från Lund i Skåne, de södra hjärtat av Sverige.Tog studenten i somras på NV - Matte/data programmet och är arbetsökande, inte haft någon lycka än så jag spenderar de mesta av min tid framför datorn och World of Warcraft. När jag inte lirar WoW spenderar jag min tid med mina polare eller nöter mitt Wii ;>

När jag lirar WoW spenderar jag min tid på min kära Rogue, Amathena.


Lite mer info om min karaktär:

Namn: Amathena

Klass: Rogue

Proffessions: 375 herbalism och 375 alch, mest för o farma min egna flasks ;>

Nuvarande Specc:
20/41/0 - Combat svärd. Jag lirar denna speccen för de är en specc som jag trivs väldigt bra med och hanterar den väldigt väl.
Den passar mitt ändamål, att tillföra så mycket dps till raiden som möjligt.
Här har ni en länk: http://www.wowhead.com/?talent=f0ebovZMIVobVzxMGot

Är du villig attt byta specc:
Allt för guilden, så om de krävs så anpassar jag mig. Jag ser först och främst till raidens behov.

Attunemnts:
För Hyjal behöver jag Kael och Vashj's vials. När de gäller BT måste jag prata med Seer Olum i SSC.

Ventrilo:
Har Ventmix och hörlurar+mic så comms är inget problem ;>

Kontaktinformation:
Ingame så når ni mig lättast på Amathena, annars via mail; harald.dyrting@gmail.com

Tidigare Guild(s)?:
KaoS Contingency

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
KaoS Contingency har varit min enda guild i all min tid i WoW. Jag började raida MC med dem för 2 år sedan och med dem clearade vi MC, BWL, Ahn'Qiraj upp till och med Twin emps och upp till och med Instructor i Naxx.

I BC har jag clearat Kara, Gruul och Magtheridons lair med dem. Downat Void reaver I TK och haft några wipes på Hydross och Lurker I SSC.
De är inte någon underdrift när jag säger att KaoS betyder väldigt mycket för mig, jag är en väldigt lojal kille och beslutet att lämna KaoS var något som tog mig mycket tid.

Sakta men säkert började KaoS själv dö, folk brydde sig inte om att komma till raids, folk var dåligt förberedda. Vi slutade raida 25 manna instanser. Jag ville inte ge upp på KaoS, så jag väntade till Zul'Aman, jag hoppades på att ZA skulle kunna blåsa liv i KaoS igen.

Tyvärr blev de inte så. Folk kom dåligt förberedda. Vissa slutade dyka upp eftersom att de var för mycket av en utmaning för dem. När detta stog klart för många började flera av dem seriösa lirarna, som utgjorde kärnan av kaos, lämna guilden och så även jag. Nu har allt hopp om ett raidande KaoS lämnat mig, och de är dags för mig att gå vidare.

Varför söker du till Ad Interim:
Jag vill raida. Jag vill inn och nöta instanser med mitt guild, jag vill se mer av WoW innan de är försent och expansionen kommer. Ad Interim verkar ha en bra raid policy och en attityd som jag gillar.


Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
En seriös spelare som känner sin klass väldigt väl. Jag kommer väl förbered till raids med Flasks/Food.
En spelare med viljan att progressa, som inte är rädd för att nöta samma encounter om och om igen. Jag tappar inte fokus för att vi går i motvind. Wipes sker, och är en naturlig del i vägen mot progress. Folk som tror annat lurar bara sig själva, de gäller att jobba för sin framgång.

Som person är jag en ganska lättsam grabb, tar dagen som den kommer och oroar mig inte i onödan ;>


Vad förväntar du dig av Ad Interim?
En seriös guild med en proffsig attityd gentemot raidande, men även en avslappnad miljö där man kan chilla i guildchatten o dra iväg på nån heroic ;>

Gear:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Amathena

Känner du någon i guilden?
Nej tyvärr silent

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Eftersom KaoS har slutat raida brukar de mest bli att jag gör mina daylies, och dagens heroic. Farmar nån flask, så jag har liggande när jag väl får tag på ett nytt guild.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 106 dagar.

Erfarenhet?
Som jag nämnde ovan har jag clearat ZG, MC, BWL, AQ upp till och med Twins och Instructor i Naxx
Post BC äre Kara, Gruul, Mag och VR i TK.

Som ni ser matchar min erfarenhet inte riktigt er, men jag har nött tacs som en del i förberedelsen för att hitta ett nytt gille, så jag är påläst i alla fall x)

Övrig info:
Inte mycket att tillägga, hoppas ni finner min app välgjord och att ni är intresserade ;>
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 12:58 am

jag gillade din application den va välgjord och mycket fick man svar på.

Din gear är bra, din experience är oxå bra.

Sen gillar jag lojala personer Wink.


stort plus från min sida!

Bästa du kan göra är att viska Nostro ingame för han kommer inte åt forumet " han e noob ^^"

Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 2:49 am

Mmm måste säga att det är trevligt att se en sån väl gjort apply som du gjorde nyss.. Det märks att du har tagit dig lite tid för detta.. Jag ska prata med Nostro jag rekommenderar att du gör samma men helt klart tummarna upp för dig.
Till överst på sidan Gå ner
Nostro
Officer
Officer



Antal inlägg : 9
Registration date : 07-09-26

Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 7:52 pm

Cajza jag såg det där
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 9:16 pm

Fan =D
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Amathena - Rogue ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Amathena - Rogue ( accepted )   Amathena - Rogue ( accepted ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Amathena - Rogue ( accepted )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow priest ( Accepted )
» Xiony 70 Lock ( Accepted )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: