Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Xiony 70 Lock ( Accepted )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xiony
Gäst




Xiony 70 Lock ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Xiony 70 Lock ( Accepted )   Xiony 70 Lock ( Accepted ) Icon_minitimetor okt 18, 2007 4:33 pm

Namn: Johan

Klass: Warlock

Ålder: 22

Proffesion: Alchemy/Herbalism (375/375)

Nuvarande Specc: Affliction (44/17/0)

Villig att byta specc? -Japp

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. - är nånstans i slutet

Ventrillo: Ja jag har ventrilo och mic och pratar när jag har nåt att säga Smile

Kontakt information: På min main Xiony

Tidigare Guild(s)? - Lights Out, Reload, Adamantine Order

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? - Det blev mindre folk till raids vilket i sin tur slutade med att många leftade

Varför söker du till Ad Interim? AI verkar vara en trevlig guild som vill jobba framåt i pve.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Har spelat Warlock ett bra tag och kan min klass och jag är trevlig hjälpsam som gärna hjälper till med quest och andra saker om det behövs.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Jag förväntar mig personer som är trevliga och som tycker det är kul att raida och komma framåt i progress.

Gear:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Xiony ......(fick inte länkningen i forumet att fungera)

Känner du någon i guilden? Har spelat med ett par stycken i tidigare guilder Smile

Speltid: 16.00-

/played? - 103 dagar
Erfarenhet? Har clearat Karazhan, Gruul's Lair, Magtheridon, Viodreaver i TK och Hydross i SSC

Övrig infomation: Det var nog inte mer än detta Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Xiony 70 Lock ( Accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Xiony 70 Lock ( Accepted )   Xiony 70 Lock ( Accepted ) Icon_minitimetor okt 18, 2007 11:55 pm

Ser bra ut, Kontaktar dig senare idag.
Till överst på sidan Gå ner
 
Xiony 70 Lock ( Accepted )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow priest ( Accepted )
» Amathena - Rogue ( accepted )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: