Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Druid ( Accepterad )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimefre okt 12, 2007 12:08 am

Namn: Petflaska

Klass: Druid

Ålder: 19

Proffesion: Herb / Alch 375 i båda

NuvarandeSpecc: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Petflaska
Har valt feral för att jag tycker det är det roligaste att vara, har spelar resto också har runt 1600 healing.

Villig att byta specc? Ja om det verkligen behövs, men är gärna feral

Attunements: Med Hyjal attunement så har jag inte kommit nån vart , BT så håller jag på med The Ata'mal Terrace.

Ventrillo: Japp har vent och mic / hörlurar, används vid behov.

Kontakt information: Nå mig är nog lättast att ringa eller på msn, om det är så ni menar med den frågan. Annars är det på mina alts.

Tidigare Guild(s)?: Corrupted minds var jag i ett par månader men det dog ut sakta med säkert. Är med i rejects nu.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?: Corrupted minds dog om som sagt och jag kommer att lämna rejects för att jag vill spela med Meskii om det blir som jag tänkt mig.

Varför söker du till Ad Interim? Vill spela med Meskii. det är väl den enda vettiga anledningen.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?: Heals, dps, och humor i bland Very Happy

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Förväntar mig inte nått speciellt just, men det ska bli spännande att lära känna er om det går som jag tänkt mig.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear: Har redan länkat en gång men kan länka igen http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Petflaska

Känner du någon i guilden? Nej

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Kan spela hur mkt som helst.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 70 dagar varav 40 på 70

Erfarenhet? Kara, gruul, lurker i ssc.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?Är mogen och väldigt målinriktad spelare, ser fram emot att raida, farmar även pots etc till raids..
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimefre okt 12, 2007 12:01 pm

Hmm gearen e juh ganska hyfsad men du vill köra resto kanske man får se ditt resto gear?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimefre okt 12, 2007 5:29 pm

Han vill dock helst va feral så jag tror inte det gör en större skillnad om du ser hans healing gear Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimefre okt 12, 2007 5:57 pm

Ahh sorry läste fel lol!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimefre okt 12, 2007 10:48 pm

Japp, men jag kan visa mitt healing gear om ni vill se, gör det ingame isf för att det tar sån tid att få armory uppdaterat, afro
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimelör okt 13, 2007 12:32 pm

imo ser det bra ut, ser hans feral gear och ansökan ser bra samt mogen ut...mja min röst ligger på o ta han, får se vad dom andra säger med sen Cool
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitimesön okt 14, 2007 2:21 pm

Kontakta Mickiie ingame
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Druid ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Druid ( Accepterad )   70 Druid ( Accepterad ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Druid ( Accepterad )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid ( Accepterad )
» Resto druid (denied)
» 70 Feral Druid (denied)
» Calidriza - Feral druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: