Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Rogue (Denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Rocky Ro
Gäst




70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimetor jan 10, 2008 6:59 pm

Namn: Rócky / I mitt vanliga liv heter jag Max

Klass: Rogue

Ålder: 16 blir 17 iår

Proffesion: LW / Herbalism När den nya expansionen kommer ska jag levla upp skinning såklar.

Nuvarande Specc: Spelar fist för att det är härligt med crit. I Assassination trädet har jag även speccat fram ökad crit skada med 30%

Villig att byta specc? Ja självklart

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata Ja. och har mick ja.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? På min mobil. Mitt hemmnumer.

Tidigare Guild(s)? From The Ashes. Everlasted. och Reject

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Nej, anledningen har varit för att jag tränar två gånger i veckan, har dock slutat med min träning nu så kan raida nästan varje dag i veckan.

Varför söker du till Ad Interim? Jag vill syssla med PvE och för det måste man ha ett guild osm siktar frammåt, och inte står stilla. Ad interim verkar helt bra, att kunna spela med människor, downa bossar ta lite loot hela guild kännslan är det som tilltalar mig.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag kan medföra DPS, och en härlig personlighet. vara trevlig i chatten och kanske svara på lite frågor här och där.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Ett guild som efter en riktigt dålig raid tar nya tag. som inte ger upp för att raiden går dåligt utan försöker göra om och göra rätt. ett ganska seriöst / focuserat guild som vill raida och ta ner nya bossar

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Tyvärr funkar inte armory just nu. Men här kommer lite kort om mina stats .

Hit :1737 Crit: 28,96% hit :267

Känner du någon i guilden? Kanske . men tror inte de, men vad gör egentligen de? guilds handlar väll lite om att lära känna nya människor och ta del i en ny gemenskap.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Varierar. Nu spelar jag inte så mycket för jag inte har något raidande guild. Men hoppar in och fördriver lite slö tid, brukar plugga på dagarna och raida på kvällarna, men oftast spela på dagarna också.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 38 dagar på lvl 70. totalt har jag bara lirat 58 dagar.

Erfarenhet? Grull. Magtheridon, Karazhan, alla bossar i TK och SSC utom dom sista svåra. Tyvär bara gett mig på Lady Vash 2 gånger och kael 0 men hoppas kunna göra detta inom en snar framtid

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Är en rolig kille som tycker om att raida Very Happy Viska i in game om det är något mer ni behöver veta. Tack och Adjö Rócky

Lycka till Önskar Ad Interim Officers.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimetor jan 10, 2008 8:27 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=R%C3%B3cky

vänta på svar från nostro....om han någonsin loggar in på sidan, annars vänta på en annan officers svar Razz
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitimesön jan 20, 2008 11:26 am

Vi behöver inte flera rogues sorry
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Rogue (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue (Denied)   70 Rogue (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Rogue (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Greef rogue (Denied)
» Citrx - Rogue ( Denied )
» Nokii - rogue (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: