Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Shaman ( Accepterad )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Outto
Gäst




70 Shaman ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: 70 Shaman ( Accepterad )   70 Shaman ( Accepterad ) Icon_minitimemån okt 15, 2007 8:39 pm

Tjenna AI

In-game info:
Char namn: Outto
Level: 70
Specc: Resto, dock villig att respecca. har full epic som enhancment och 7-8 st som elemental, 1600+ healing med healing gearet.
Proffs: Alch och JC
Har mick och ventrilomix

Irl Info:
Namn: Markus
Stad: nyköping
Ålder:17 idag drunken
Spelar taekwondo annars på fritiden, 2ggr i veckan tors och tisdagar, stör inte raid tiderna.

Tidigare guilds: Relax var nog den mest seriösa, anledningen varför jag lämnade var för att jag inte hade lusten eller tid med att raida hardcore då. Men jag har slutat fotboll, så jag kommer ha mer fritid nu, samt att jag är riktigt sugen på att försöka raida igen.

Anledningen till att jag söker till er är för att: Ni är 100% svensk guild, raidar. Tar raids serri. men samtidigt har kul.

Vad Outto kan tillföra Ad Interim: En trevlig och positiv shaman som satsar på att ligga 1:a på healing list under raids ;>..Aktiv och tar med pots osv till raids är inga problem. En snubbe som vet hur man healar helt enkelt ;>

Om jag känner nån i guilden: Inte vad jag vet ännu >_<, Men det finns nog säkert nån som gömmer sig i guilden som jag inte vet om Smile

Speltid /speltid i veckan: I veckan blir det ca 3-4 timmar per dag , om det är raid blir det mer, min fulla played time är 43dagar och 10h

Raid erfarenhet: raidar från kara till hela ssc, skulle börjat med mount hyjal men slutade spela.. Innan tbc tog jag ner alla bossar från zg till 6 bossar i naxx, fast på min mage.

Gear: Mitt eq funkar inte atm. Går icket att logga sidan, viska ingame för gear.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Shaman ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Shaman ( Accepterad )   70 Shaman ( Accepterad ) Icon_minitimemån okt 15, 2007 8:45 pm

Bra gear, och ser positivt ut, Tummar upp för min del :>
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Shaman ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Shaman ( Accepterad )   70 Shaman ( Accepterad ) Icon_minitimetis okt 16, 2007 1:11 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Outto

armory länk där, tummen upp för min del med, saknar shammies med Cool
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Shaman ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Shaman ( Accepterad )   70 Shaman ( Accepterad ) Icon_minitimetis okt 16, 2007 8:38 am

Kontaktar dig ingame senare idag.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Shaman ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Shaman ( Accepterad )   70 Shaman ( Accepterad ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Shaman ( Accepterad )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» restoration shaman ( Accepterad )
» Serith - Restoration Shaman (accepterad)
» Natirin, Shaman (Denied)
» Resto Shaman (Accepted)
» Apply ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: