Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Dwarf Hunter (denied)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Missuniv
Gäst




Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 8:24 pm

Namn: Patrik Längerberg, ingame Missuniverse

Klass: En lvl 70 female dwarf hunter

Ålder: Dingade 25 i slutet av november 2007

Proffesion: Herb 375 / Alchemy(Transmute Master) 375

Nuvarande Specc: 5 / 47 / 9 Marksmanship speccad. Har väl helt enkelt bara spelat med denna speccen då jag tycker att den har varit den roligaste. Men som jag skriver här under så är jag villig att byta specc.

Villig att byta specc? Absolut kan jag göra det. Allt för att det ska hjälpa resten av raiden.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.

Ventrillo: jajamensan både mick och ventrilo. Samt att dom fungerar utmärkt.

Kontakt information: Självklart kan ni kontakta mig ingame om jag är online. Sen finns jag även på e-mail(funkkadelic@hotmail.com).

Tidigare Guild(s)? Har spelat med Victus Forensis under lvl 60 tiden. Sen nu på Tbc tiden så spelade jag i Lights Out.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? VF var ju för länge sen och dom flyttade över till Frostmane. Lights Out la ju tyvärr ner då många officers försvann över till nuvarande Relax.

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker till er då jag vill spela PvE, att ni verkar vara en seriös guild men en vision att ta er framåt i PvE instancerna. Sen att jag har under min tid inom wow även varit en seriös pve spelar som satsar allt som det går för att ta sig framåt.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Tror helt klart att jag tillföra en hel del dps. Samt att jag är en person som lyssnar bra, och om det behövs är jag nog en person som kan få andra att lyssna samt att fokusera.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Oj, detta var en svår fråga. Men det jag tror att jag förväntar mig är väl att det ska gå bra för oss i instancerna. Samt att vi kan ligga i topp bland pve guilderna på servern.

Gear: Armory länk:
Vet att ni skrev att ni inte ville se någon pvp gear, men detta är det jag har, allt e soccat med PvE gems. Endast 1 pvp slot.
Känner du någon i guilden? Jag känner tyvärr ingen i eran guild.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Jag är i alla fall inne varje dag i spelet, men kanske spelar aktivt ca. 5 dagar i veckan.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär? På Denna karaktären har jag 30 dagars played nu när jag skriver detta. Sen har jag även en warrior med 150 dagars played här på Sh, samt en Shaman med ca 30dagars played.

Erfarenhet? i TBC är det väl bara Gruul och Kara som jag spelat , då jag enbart spelat i en alt. guild till Relax. Så erfarenheten av dom andra instancerna är väl inte allt för stor.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag är en riktigt skön kille. Är social. Hjälper gärna till. Får folk att skratta ! Det var väl allt! Tack och hej !
Till överst på sidan Gå ner
Missuniv
Gäst




Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Missade!   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 8:25 pm

Såg att jag missade skriva i hur långt jag kommit i Quest kedjan. Jag har att jag ska döda Lady samt Kel.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 9:24 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Missuniverse

vänta på svar från meskii, fast din erfarenhet håller inte riktigt när vi är precis innan hyjal och vet inte om vi behöver mer hunters...men lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimefre jan 04, 2008 12:34 pm

Vad heter dina överiga Chars tänkte bland annat din warrior
Till överst på sidan Gå ner
Missuniv
Gäst




Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimefre jan 04, 2008 2:01 pm

Warriorn heter Seksie
Shamanen heter Irk
Till överst på sidan Gå ner
meskii
Officer
Officer



Antal inlägg : 39
Registration date : 07-10-10

Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitimefre jan 04, 2008 2:37 pm

Som Deamoneyes säger så räcker inte din erfarenhet, och heller inte ditt gear. Om du iaf hade haft lite kara/gruul/mag-gear + nån/ett par craftade grejer så hade det vart värt att tänka på men tyvärr inte som det ser ut nu.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dwarf Hunter (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Dwarf Hunter (denied)   Dwarf Hunter (denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Dwarf Hunter (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter ( Denied )
» Hunter ( Denied )
» Xlosties - 70 hunter ( Denied )
» Kallegack - Hunter ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: