Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rogue söker lyckan (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Snakecia
Gäst




Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Rogue söker lyckan (Denied)   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitimelör jan 12, 2008 8:49 pm

Namn: Andreas Laine

Klass: Rogue

Ålder:21

Proffesion: Mining/Engineering

Nuvarande Specc: Har kört dagger innan men fick ett nice svärd igår på doom lord med er så kör äntligen sword specc nu och krämar ut en del dps.

Villig att byta specc? Ja absolut om ni har ett bättre förslag för mig så kan jag klart byta.

Attunements: Har kört lite BT q har några kvar dock och i hyjal quest kedjan har jag sissta bossarna kvar i TK och SCC.

Ventrillo: Absolut en bra fungerande mic och ventrilo.

Kontakt information: Ni kan kontakta mig på Snakecia eller Bigfist. Här har ni min mail också i fall att ni föredrar det Andreas.Laine@hotmail.com.

Tidigare Guild(s)? Har kört ihop med Prällenkg mycket, vi har dragit gång Karazhan guilder två gånger ihop med seventy/ióòl (Saxaro dhiig leh och Vote for pedro) och det har gått bra, men de nöjer sig inte med det och här står jag utan prällen som det ser ut nu iaf vid min sida. Var med i Adamantine order inann också men de dissbanade.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Jag är med i Vote for Pedra nu men lämnar den i fall ni vill ha med mig. Ao = Dissbanade

Varför söker du till Ad Interim?
Jag vill se vad som väntas i de svårare raid instancerna innan expantionen kommer. Samtidigt som jag vet att ni är väldigt seriösa, har ett väl fungerande officer team som klarar av att förmedla vad som krävs av varje spelare för att lyckas med en boss fight. Sedan är det alltid kul att lira ihop med Prällen också måste jag med erkänna.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? En person som ställer upp om det är något någon behöver hjälp med och så är jag en trevlig kille Very Happy

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Vad Prällen har talat om för mig så är det snarare så att ni förväntar er mycket av varje spelare och det är väll det jag ska försöka bevisa i så fall. Annars så hoppas jag ni uppfyller de förväntningar Prällen har talat om för mig, en seriös guild med nice progress men även trevlig atmosfär vilket inte alla "hardcore" guilder har.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Jag känner Prällenkg och Danon om han lirar kvar. Känner även till lite gammalt AO folk.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Jag lirar så fort jag är ledig från jobbet vilket är lite random. Jobbar som personlig assistent och jobbar långa dagar men är ledig många också, så var tredje vecka jobbar jag tre dagar i följd från nio på morgonen till elva på kvällen, är ledig ett par dagar och jobbar två lika långa dagar. Sedan är jag ledig i en vecka jobbar lite strödagar osv, kan förklara på vent om jag inte lyckas beskriva det väl.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 35 dagar, har en Paladin som jag har lirat på 60 dagar och en Priest som jag inte har koll på nu hur länge.

Erfarenhet? Karazhan, Gruul, Maggie och Void reaver i TK.

Övrig infomation: Jag jobbar idag Lördag och i morgon Söndag så kommer antagligen inte vara online mycket då.


Dear Snake
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker lyckan (Denied)   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitimelör jan 12, 2008 10:33 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Snakecia

andra gången du söker va? vänta på svar från nostro eller annan officer
Till överst på sidan Gå ner
Snakecia
Gäst




Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Wee   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitimeons jan 16, 2008 8:00 pm

Japp deamon, jag har sökt innan men hoppas jag har bättre tur denna gången. Hur lånt tid brukar det ta innan man får ett svar btw? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker lyckan (Denied)   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitimetor jan 17, 2008 12:37 am

med tanke på att rogue CLn inte tittar in på forumet mycket kan det ta tid, nog bättre att ta tag i Nostro ingame med et brev/whisper på icke raidtid (18.30 börjar raider)
Till överst på sidan Gå ner
Snakecia
Gäst




Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker lyckan (Denied)   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitimefre jan 18, 2008 3:19 pm

Får göra detta, lägger till honom på friends list och tar mig ett snack dirr när han loggar in =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue söker lyckan (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker lyckan (Denied)   Rogue söker lyckan (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue söker lyckan (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: