Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Intezbni
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 9:48 am

Namn: Sebastian Andersson

Klass: Rogue

Ålder: 17 år.

Proffesion: Engineering 390/390 Mining 375/375

Nuvarande Specc: 21/40/0 combat svärd, eftersom det är den speccen med högst dps.

Villig att byta specc? Ja, om det behövs.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Bara kört upp till Morogrim/Al'ar i SSC och TK, så inte så värst långt Smile

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Jag har mick, och jag pratar om jag blir tillsagd till det.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? min msn : sebbe_skater@hotmail.com annars kan ni bara /w ingame.

Tidigare Guild(s)? Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Vi började brista på folk i raids, inga healers signade sig, även många som gick över till pvp.

Varför söker du till Ad Interim? För att jag vill hitta en bra PVE-guild som har fin progress och kan raida de flesta dagarna i veckan.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag kan tillföra ett gott humör och bra dps :>

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att vara trevliga och rättvisa.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Ja, ni har redan sett min gear, och som Dahlo säger så går det tydligen inte att länka armory med den gäst-rank.
Har 4/5 tier4, 1/5 tier5 och lite random saker från SSC/TK och något från Karazhan.

Känner du någon i guilden? Dahlo/Thunderfall

Speltid: Jag spelar varje dag, i stort sett hela dagen går kanske från datorn 10 min när jag ska äta eller liknande.

/played? 93 dagar 7 timmar, varav 67 dagar och 11 timmar på 70.

Erfarenhet? Kört SSC upp till Morogrim, Al'ar och Void Reaver i TK och såklart allt där innan.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 9:53 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Intezbniaf

yep, helt klart mycket bättre, ta tag i Nostro ingame som sagt i den tidigare tråden, gl Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 11:15 am

ooja, helt klart bättre apply 8-)

GL SEBASTIAN! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 6:04 pm

Ohh sebbe min gnåme =)

hoppas du kommer in =)

GL gnåmish
Till överst på sidan Gå ner
Intezbni
Gäst




Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimefre nov 09, 2007 3:34 pm

Ligger på 98% raid attendance i Daemonicus, glömde nämna det Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitimefre nov 09, 2007 7:26 pm

Fick höra av Rogue CL att vi inte tar in mera rogues samt att tjata på officers ingame hjälper inte
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Rogue apply :D (Denied)
» Intezbniaf - 70 Rogue.
» holy priest apply (denied)
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: