Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Intezbni
Gäst

InläggRubrik: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   tor nov 08, 2007 9:48 am

Namn: Sebastian Andersson

Klass: Rogue

Ålder: 17 år.

Proffesion: Engineering 390/390 Mining 375/375

Nuvarande Specc: 21/40/0 combat svärd, eftersom det är den speccen med högst dps.

Villig att byta specc? Ja, om det behövs.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Bara kört upp till Morogrim/Al'ar i SSC och TK, så inte så värst långt Smile

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Jag har mick, och jag pratar om jag blir tillsagd till det.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? min msn : sebbe_skater@hotmail.com annars kan ni bara /w ingame.

Tidigare Guild(s)? Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Vi började brista på folk i raids, inga healers signade sig, även många som gick över till pvp.

Varför söker du till Ad Interim? För att jag vill hitta en bra PVE-guild som har fin progress och kan raida de flesta dagarna i veckan.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag kan tillföra ett gott humör och bra dps :>

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att vara trevliga och rättvisa.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Ja, ni har redan sett min gear, och som Dahlo säger så går det tydligen inte att länka armory med den gäst-rank.
Har 4/5 tier4, 1/5 tier5 och lite random saker från SSC/TK och något från Karazhan.

Känner du någon i guilden? Dahlo/Thunderfall

Speltid: Jag spelar varje dag, i stort sett hela dagen går kanske från datorn 10 min när jag ska äta eller liknande.

/played? 93 dagar 7 timmar, varav 67 dagar och 11 timmar på 70.

Erfarenhet? Kört SSC upp till Morogrim, Al'ar och Void Reaver i TK och såklart allt där innan.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer

Antal inlägg : 252
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   tor nov 08, 2007 9:53 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Intezbniaf

yep, helt klart mycket bättre, ta tag i Nostro ingame som sagt i den tidigare tråden, gl Smile
Användarens profil
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   tor nov 08, 2007 11:15 am

ooja, helt klart bättre apply 8-)

GL SEBASTIAN! Very Happy
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   tor nov 08, 2007 6:04 pm

Ohh sebbe min gnåme =)

hoppas du kommer in =)

GL gnåmish
Intezbni
Gäst

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   fre nov 09, 2007 3:34 pm

Ligger på 98% raid attendance i Daemonicus, glömde nämna det Smile
Cobras
GuildMaster
GuildMaster

Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   fre nov 09, 2007 7:26 pm

Fick höra av Rogue CL att vi inte tar in mera rogues samt att tjata på officers ingame hjälper inte

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)   

Intezbniaf - 70 Rogue (förbättrad apply) (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: